Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

a proto nakupuji tam, kde jsem člověkem ;-);-D

0 0
možnosti
PK

Třeba mají z 5.5 miliard obratu zisk jen 5.7 milionů právě proto, že dávají 400 milionů na výhry. :-)

Ale máte pravdu. I já tu reklamu zaregistroval na mailu. Rozklikl a bez přemýšlení zavřel. Čili už jen za vaši všímavost zasloužíte karmu. Byť tedy tato reklama by mne nezaujala, ani kdyby byla pravdivá.

Vy i všichni diskutující mějte příjemný večer.

0 0
možnosti
LV

Připomíná mi to kampaň významného světového producenta SW pro správu dat (rok 1995). Protože to byl docela specializovaný SW a cena základní verze byla tenkrát asi 35 tisíc Kč, potenciálních zákazníků moc nebylo. Udělali direct mail na manažery TOP 100 českých firem a rozeslali jim instalační CD s dopisem, kde je informovali, že dostávají dárek v hodnotě 3,5 milionu korun. Svým způsobem to byla pravda, protože to byl sice pořád jeden a ten samý SW, ale bylo k němu 100 jazykových sad. Takže to bylo vlastně 100 verzí, které kdyby si měli koupit po jedné, skutečně by za ně mohli zaplatit 3,5 milionu.

Tenkrát se to moc nechytlo...

1 0
možnosti
BH

Asi na to ušetří právě zrušenou prodejnou u zastávky Labe v Modřanech...

0 0
možnosti
AP

Každou věc je potřeba dočíst až do konce. V tomto případě se nezastavit u 20.000, ale přečíst si i to, co je bezprostředně pod tou číslovkou. Celé to je "vyhrajte až 20.000 krát 20.000 nebo Teta poukázky" (tedy, peníze nebo poukázky) a o hodnotě Teta poukázek v reklamě nic není, ale řekl bych, že to bude tak 3x 5x 20.000 a zbytek v kupóny na 10% slevy, nebo něco takového a znění reklamy tomu neodporuje.

1 0
možnosti
Foto

Nesouhlasím. Podívejte se na ten letáček s vánočním stromkem. Jednoznačně tučně 20000x20000. Pod tím drobně, nebo.... A i kdybych přistoupil na to, že je to 20000x300 Kč, tak je to celkem 6 mega. A na to hospodářské výsledky nemají.

1 1
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,22
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.