Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DR

Pan Flaška může být naprosto klidný. Díky rozumnému prodloužení toho nepopulárního NS ze strany hejtmanů o 14 dnů se docílilo přesně toho co jsem předpokládal a též tu několikrát i psal a tj. že se ta doba využije k tomu aby se schválil pandemický zákon, který NS nahradí.

Čili za mě naprostá spokojenost. R^

0 4
možnosti
Foto

Kdyby je k tomu hejtmani nedokázali, ležel by tam ten zákon ještě příští rok.

3 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma R^:-)

2 0
možnosti
PN

P75e47t43r 12N21e33d46v49ě24d

18. 2. 2021 16:15

Je fakt, že někdo z vlády mohl říci " já tu vakcínu vezmu autem třeba do Liberce"

Určitě by se nenašel nějaký šťoura, který by poukázal na směrnice o distribuci léčiv. A určitě by se toho nechytli zaujatí blogeři a nepopisovali to jako katastrofu s neschopností a nedodržováním zákonů včetně znehodnocení drahocenných vakcín.

2 4
možnosti
LH

Ono to ted bylo krásně vidět při distribuci roušek v zavřených okresech - když v říjnu nebo kdy posílala vláda volební dáreček - to bylo řečí o návodech, nevhodnosti balení, sterilitě atd. A ted, balíky se robalili roušky do pytlíku a hasiči to frkli do schránek a hotovo - jenomže distribuci nedělala vláda ;-D takže klídek....

2 4
možnosti
JK

Všichni čekají na SMS od mikromanažera, on ale nemá čas, dohaduje volná koronáčová lůžka v Maďarsku, Cheb a Sokolov už jásá, prý jsou tam měkčí než v Německu a to se vyplatí.

2 0
možnosti
PB

P17e14t41r 15B17u82r76i48a41n

18. 2. 2021 15:52

Co se týče toho výběru distribuční firmy, já bych řekl, že vládní papaláši se poštěkali o tučné provize z distribuce plynoucí a proto si navzájem blokovali své firmy k distribuci.

Můj soukromý názor, ale asi nejlogičtější, když si uvědomíte, jakej vejvar si užívaly naprosto nicotné a narychlo založené firmičky neznámých lidí z distribuce roušek, dezinfekce apod.

14 0
možnosti
PN

P26e16t19r 19N25e88d67v30ě42d

18. 2. 2021 16:26

Jen jestli to nebyli papaláši ze Zdravotních pojišťoven, ty mají ten výběr na starosti......

0 3
možnosti
MB

Libore, já se ptal. Hejtmanové Říkají - čekáme na vakcínu ! Vláda čeká na distributora. Lékaři čekají na správné jehly. Plaga čeká, že Havlíček neotevře obchody - Ten zase, že školy ! Tedy čekáme. Na co ? No, že bude lépe. Vždyť tomu již věří pouze voli ... :-)

11 0
možnosti
LH

takže hlavně se nidko nechce namočit a rozhdonout - jak vláda tak opozice... že?

0 2
možnosti
LH

Zkuste se poptat hejtmanů?

0 6
možnosti
PB

P43e59t84r 17B36u67r61i56a80n

18. 2. 2021 15:48

?? a na co? Na to, jestli by to nechtěli rozvážet sami ve svém volném čase?

4 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,22
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.