Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TL

Výborně sepsáno R^R^R^

Pro mne právě Vámi uváděná "Akce Brdy" dokumentuje právě již dlouhá léta rozdíl mezi USA a CCCP či rusáky. USA po zjištění faktů dobrovolně bez hysterie ustoupí, rusáci nikoliv. Nějak si nepamatuji, že by se v 80.letech tehdejší čr někdo ptal na zřízení raketových sil na SS20 (název si již přesně nepamatuji) s jadernými hlavicemi, které se zde vybudovaly. A argument níže v komentářích, že USA ustoupily díky finančním nákladům se mi nějak nezdá, když radar poté postavily v Polsku a Rumunsku...

7 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)

2 0
možnosti
PV

Všechny ty přehnané reakce z Ruska jsou pro mě doznaním jejich viny, protože pokud by konali dle mezinarodních zvyklosti, tak by jen vyparovali (a nebo by se mohli zachovat jako "grófové" a nereagovat). Navíc mi to připadá, jako chování malých dětí na písku, tys po mě hodil lopatičkou, tak ja po tobě kyblíčkem a všema babovičkama.

5 0
možnosti
VV

Ale ne, nezarazili jsme ho. Zarazil ho Barack Obama ktery, teda jeho poradci, zjistili ze jsou to vyhozene penize.

Ono u amreickych presidentu je to vzdy tak ze je jen tak dobry, jakymi poradci se obklopi.

2 0
možnosti
TL

82898 + omylem, neboť

argument, že USA ustoupily díky finančním nákladům se mi nějak nezdá, když radar poté postavily v Polsku a Rumunsku...

3 0
možnosti
Foto

I15v23o 70C55i34l15i54c50h

23. 4. 2021 7:40

Moc pěkně jste to sepsal R^

9 0
možnosti
JK

S tím radarem to byla velká chyba. Snad jsme se už poučili. Pro Rusko budeme vždy jen nesvéprávná kolonie a my jsme kvůli němu zbaběle zachovali ke svým spojencům.To se nesmí opakovat. Pro Vás karma.

13 0
možnosti

Občané, kteří si pamatují dobu před r.1989 "sebrali" ty správné informace většinou z vlastní zkušenosti, prostě si někteří nepřejí, aby u nás byli vojáci jakékoliv cizí země, jedno zda budou z Německa, Ruska (SSSR), USA, atd.

1 20
možnosti
JK

Naopak Občané si přejí vojáky USA, Německa, Francie a dalších států NATO. Při průjezdu jim mávají a vítají je, na rozdíl od Rusáků to totiž nejsou okupanti a naše armáda jejich zkušenosti, znalosti i techniku potřebuje jako sůl. Putin jasně ukazuje, že Česko je pod jeho rozlišovací schopnost a vnímá jen naši západní hranici jako svoji "červenou linii", dočasnou hranici Ruska, než zabere celou Evropu.

23 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,62
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.