Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

A řekněme si upřímně, ti co nejvíce nadávají na ČT, jsou většinou voliči našeho východně-sluníčkového prezidenta a ANO.

Zdroj: https://flaska.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=769934

Upřímně, vchod do ČT je zabetonován i pro politiky z NEparlamentních stran, víte? Nebo pro odborníky, jako je býv. senátor Ing. Veleba. Prostě co se ČT nehodí do krámu, nepřijmou. Např. od roku 2008 se Spolek "Čas pro Evropu" nabízí k debatě o nesmyslu zvaném tzv. "letní čas" do pořadu Máte slovo, bez úspěchu. Už ani neodpovídají na každoroční nabídku i oponentů Spolku. Chápete tohle? Z čeho mají strach, z pravdy?

0 0
možnosti
Foto

Mam CT 09 nonstop pustenou, je to vyhodne, za 135 Kc mesicne vim, co si mam myslet, abych nevybocil z rady a byl konformni a loajalni ovcan. Skvele diskuse, kde se dva az tri hoste vzajemne ujistuji o te jedine spravne pravde, vyvazenost az do bezvedomi, nazorove vybrousene zpravodajstvi, proste raj. ;-D Ne, ne. Osmnact let bez TV, je to prekonane medium, ktere ztratilo monopol na informace a "pravdu" (coz lidi z CT stve uplne nejvic), CT trvale klesa duveryhodnost, osobne ji povazuji za radio Jerevan v eurobaleni. Ja bych ji zrusil, prodal a nazdar.

2 1
možnosti
Foto

ČT 24 a Déčko (když ho náhodou z nudy pustí některé vnouče) mi opravdu připadají manipulativní. Podotýkám, že rozhodně nejsem příznivec ani Zemana ani Babiše, Okamura či Filipa. Naopak, můj politický ideál byl Ronald Reagan. Mně ale zajímají informace a ne interpretace či názory moderátorů. Pravda, tenhle přístup odmítali marxisté jako herezi tzv. "objektivismu". Koncesionářský poplatek je relikt mediálního pravěku. Placená TV by mi připadala nejspravedlivější. Taky si koupím jen ten časopis, který se mi líbí. Připadá mi, že stát toho neumí čím dál víc. Jak poštovní služby, tak i TV, no a nakonec i to očkování

5 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma R^:-)

0 0
možnosti

M26i22r76e76k 37Ř80í97h59a

30. 4. 2021 7:23

Autor jaksi pozapomenul, že většina lerpšího obsahu už je dnes placená. Nova má Voyo, je tu Netflix, HBO a další platformy a tam se přesunul zájem mladší generace. Kdo by se díval na zpoplatněnou základní nabídku Novy Primy a podobně. No hodně málo lidí. V konečném důsledky by tyto stanice prodělali. BTW bohužel i kanály ČT jsou zamořeny reklamou a popravdě krom nějakých dokumentů už tam nesleduju nic, protože nabídka je tragická a pokud chci nějaký film, platforem kde se podívat je vcíc než dost.

6 0
možnosti
JF

Souhlasím s poplatněním a zrušením koncesionářských poplatků. Proč mám platit kabelovku a ještě ČT?

5 0
možnosti
JO

Pokud se pan Mlynář ptá, kdo bude ředitelem ČT, tak hlavním zájemcem je paní BOBO. Paní BOBO je dlouholetým zájemcem o to být ředitelem, prezidentem, předsedou.........čehokoli. Na ČT má značnou pifku od roku 2000, kdy byla z ČT vypoklonkována.

13 0
možnosti
PS

Co máte proti paní Bobošíkové, která by ve funkci GŘ v ČT propustila dvacet procent zaměstnanců. Dobře ví, že tam nemají co dělat. Tak jak?

2 0
možnosti
OD

Z diskusí o tomto tématu na mne křičí jeden Havlův paradox.

Nejvášnivěji tu o té stovce za poplatky mluví ti, kdo jinde dávají různým elementům bianco šek na plundrování veřejné kasy této země.

Advokáti miliardových zlodějin našeho presidenta a premiéra jsou tu veřejnými žalobci o sto korun.

Dotyční by měli zvážit směšnost své situace.

9 3
možnosti
LH

Prezident a premiér jaksi na rozdíl od ČT vzešli z voleb

8 2
možnosti

Komerční TV stanice nesleduji až na sportovní programy pro příšernou nálož reklam. Eurosport byl už tak zahnojený že jsem ho úplně zcela přestal sledovat. Od té doby co ČT spolupracuje při tvorbě tv programové nabídky stanice ČT 4 sport z eurosportem stává se ČT 4 SPORT stejně nesledovatelný. Reklam a upozornění na sponzory programu a strašných upoutávek na program a k tomu samá znělka programu který někdy trvá stejně dlouho jako dvě znělky. Na ostatních programech ČT je to podobné i když ne až tak otravné. Chci návrat k plnohodnotné veřejně TV (ČT)

bez sponzorských odkazu. A vyřešit znělky na všech stanicích ČT jsou všechny tónově téměř stejné a graficky přestárlé a mě znělky k TV nepřivolá. Kdokoliv řekne že reklama na stanicích ČT je užitečná je pro mě veřejný nepřítel číslo1. ČT NENÍ NEZAVISLÁ KDYŽ PŘIJÍMA SPONZORSKÉ DARY I OD NADNÁRODNÍCH SPOLEČNOSTÍ.

3 0
možnosti
ZH

Jednoduché - televizní práva jsou stále dražší a dražší. Pokud chcete méně sponzorských upozornění, je potřeba zvýšit příjmy ČT, což jde pouze jednou cestou a tou jsou koncesionářské poplatky. A ty jsou stejné od roku 2008.

0 0
možnosti
PM

Podle mne jde hlavně o peníze a o partičky lidí, co si je rozdělují. A o mediální a politický vliv, to zase zajímá ty naše demokratické politické strany.

8 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 34,18
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.