Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J17a49n 48D41o39u47š19e88k

30. 6. 2021 14:53

Samozřejmě že to mají zapotřebí, jinak by pozbyly smyslu.

0 0
možnosti

Zasloužená karma R^:-)

2 1
možnosti

největším rasistou je jako vždy rom či cikán z povolání ... a je jedno zda je bílej, hnědej či modrobílo puntíkovanej .. stovky těchto pomahačských organizací nejsou ničím jiným než korýtkem pro zainteresované. Problémy nejen vyhledávají, oni je i cíleně vytvářejí, aby je za peníze poplatníků mohli řešit. A řešit a řešit :-/

9 0
možnosti

Vcelku máte pravdu, jen se třemi tvrzeními mám problém.

Za prvé k té samotné události, že se to nestává. Stává. Vzpomínám si minimálně na další jeden případ, kdy zfetovaný Rom napadal lidi v kavárně, byl zpacifikován a následně zemřel na předávkování. Tehdy Romové taky demonstrovali proti rasismu. Zřejmě největším rasistou u nás jsou fety.

Potom to o dobách, kdy se u nás o diskriminaci a vylučování dalo hovořit. To bylo, prosím pěkně, kdy?

A za poslední, jakou dobrou práci si tímhle Romea shodila? Jakou vůbec dobrou práci vykonává? To je mi záhadou, protože třeba u toho mačetového útoku Romů v Novém Boru Romea tvrdila, že obětmi byli ti útočníci a agresory ti posekaní. Pokud tohle je dobrá práce, tak leda na poli propagace rasismu.

8 0
možnosti
Foto

1. Nestává často. Tak jsem to myslel.

2. 90. léta

3. Nemyslím Romeu. Myslím celou společnost, kdy rasistické předsudky v posledních letech dle mě už dost ustoupily. A teď se obnoví.

0 0
možnosti

Pane autore, čemu se zrovna vy divíte?

To je přesně ta ideologie, kterou vy dlouhodobě hájíte.

To, co se děje kolem této teplické tragédie, je pouze vybičování této ideologie do extrému.

4 1
možnosti

Opět se ukázalo, jakou medvědí službu dělají menšinám ti, co "hájí jejich zájmy".

10 0
možnosti
Foto

Ačkoliv ne vždy s Vámi souhlasím, tak tentokrát velice dobře napsáno. Doufám, že nebude u nás požadováno RLM

3 0
možnosti

Zřejmě budou chtít přidat dotace na začleňování Romů do společnosti

10 0
možnosti

Možná by stačilo začít 100% docházkou jejich dětí do školy, aby měli díky získané kvalifikaci šanci na více než ruční výkopové práce ... a těm z nich, kteří díky své píli už dokázali prolomit ten bludný kruh, čest a upřímné uznání! ;-)

5 0
možnosti

Romea tímto způsobem jedná už mnoho let. Já ji považuju za rasistickou organizaci (parazitovku) podporující rasovou nesnášenlivost.

23 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,89
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.