Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Zasloužená karma. :-) Dublin je super. R^

0 0
možnosti
PK

V Dublinu jsem nechápal jak jim k dopravní obsluze (aglomerace má přes milion obyvatel) stačí 2 tramvaje. Metro nemají, jen autobusy - a těch tam zas tolik moc nejezdilo. Bydlel jsem v jižní části (Stilorgan), syn tam léta žil a pracoval, ta je mnohem hezčí než severní. Asi už před 15 lety tam měli masový "home office".

0 0
možnosti
PL

P13e51t39r 33L41o59r54e72n95c

28. 9. 2021 20:13

Děkuji za rozšíření obzorů.

Nečekal jsem, že Jonathan Swift byl protestant v Irsku.

Maně vzpomínám na jeho pasáž z Guliverových cest, kde píše o nesmiřitelné válce kvůli tomu, z jakého konce se má rozbíjet vajíčko;-), což byla hořká metafora, ale nevěděl jsem čeho... Teprve později mi došlo, že měl autor asi plné zuby Třicetileté války a zavilých náboženských sporů na Kontinentu i na Ostrovech.

0 0
možnosti
JT

Swift se narodil 20 let po třicetileté válce. Asi jako já po druhé světové. Žádné plné zuby z toho nemám a on asi taky neměl.

0 0
možnosti
LK

L47u72b60o85š 73K40r50i18m90l

28. 9. 2021 20:05

Dublin je úžasný.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 33,86
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.