Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A bude hůř, Škoda přesunuje výrobu vozů se spalovacími motory do Vietnamu, u nás už prý bude vyrábět jen elektromobily

0 0
možnosti

L33i46b29o55r 86B91í37l14e82k

2. 11. 2021 13:24

Škodofka je tajemný symbol české ekonomiky, stát, který z poloviny svého průmyslu včetně dodavatelů a nyní hodně problematického rušení miniaut v TPCA v Ovčárech, jak je to tam s novým Yarisem, o tom se nepíše a výrobě v Nošovicích, pak je jasné, že Czech made je monopolně závislý na automotive, pokud Schade wagen si tady začne tvořit svoji politiku z hlediska svého nebo celého koncernu, tak to bude pro celý stát špatně, nevím kvůli “čipové krizi” dokonce stát tam neposílal dotace, nyní mají zisky, na rozdíl od mateřské firmy, ty stát neuvidí, je spekulace o tom, že se přestávají dělat auta, z kterých kvůli různým ekopoložkám nejsou žádné marže, takže oxymoron levné auta se Škodě už nevyplácí vyrábět, takže z Enyaqu mají dvakrát větší marži, než by dali do výroby Fabii combi

0 0
možnosti

Nošovice jedou a TPCA se prý zaměří na toho Jarýska a nějaké nové a větší modely.

Jinak ale máte pravdu v tom, že nová Škoda - zejména při poměru k běžným platům u nás - není zase až tak levná.

0 0
možnosti
Foto

Myšlenka to není špatná a už vůbec ne od věci, ale .....

Teď někdy byl na ČT2 dokument o panovnících v Británii, kde mluvili o tom, že sdělovacím prostředkům byl postoupen protokol o pohřbu v případě úmrtí panovnice a nic z toho se z úcty k ní nedostalo do tisku ani na veřejnost. Takže u Roveru mám jasno. Ale dokážete si představit utajení takového komplotu u Škodovky? Aby se neprovalilo, že jsou to úmyslné manipulace s cílem zvýšit zisk?

To si představit nedokážu.;-)

0 0
možnosti

Já si to představit dokážu.

Když jsme se před lety ucházeli o zakázku, bylo nám objednatelem jasně sděleno, že zakázku vyhraje XXXXX. Nicméně se můžeme podílet na subdodávkách pro vítěze, dle naší kalkulace, který stejně nemá kapacity na zhotovení celé zakázky.

Pokud nechcete toto rozhodnutí akceptovat, zkuste štěstí u jiné společnosti.

;-D;-D;-D

1 0
možnosti

J25a53n 94R73á97ž

2. 11. 2021 10:10

Objevil jsem zprávu, že obchodní ředitel VW jel do Malajsie žebrat o čipy. Mercedes tak velké problémy z čipy jako VW nemá , neb se prý vloni nechoval jeho management při zrušení několika objednávek tak arogantně jako zaznělo z VW.

Moje zkušenost z Volvem. Objednal jsem PHEV XC60 v květnu v plné výbavě. Slíbený termín dodání září 2021. Ještě auto nemám, i když jsem oželel 360°kameru, neb jinak bych dostal auto v květnu/ červnu 2022. Zpráva z centrály: Pro nedostatek součástek automobilka VOLVO skoro celý srpen stála.

Takže nejenom Škodovka.

1 0
možnosti
Foto

Smůla, no.

Dřív by jenom řekli: "Soudruhu, vlítni tam a udělej tam pořádek." ;-D

Dneska si můžete stěžovat u neviditelné ruky trhu. ;-)

1 0
možnosti

Škodovka .... proč? proč? proč? by to někdo kupoval? tři roky zpátky jsem se rozhodl pro nákup svého prvního nového vozu. Protože jsem byl vždy se škodovkou spokojen první kroky vedou na stránky škody. Naklikám požadovanou motorizaci a konfiguraci (oktávie) cena je 560 000kč. Zkusím ještě toyotu třeba ta cena za nejspolehlivější auto nebude o moc větší a skončím u toyoty. Naklikám motor a konfiguraci(corola) a voalá cena 490 000kč. Nachlup stejné auto se stejnou výbavou. Ano mám toyotu.

2 0
možnosti

Preji mnoho stastnych kilometru, ja se pred tremi roky s posledni Avensis po dvou letech rozloucil, protoze mne prestalo bavit kvuli neustalym problemum s elektronikou jezdit kazdy mesic i casteji do servisu a presel na Skodu, se kterou nemam nejmensi problem.

0 0
možnosti

A tak jsme šli a koupili si Mazdu....

3 0
možnosti

Díky za článek, rozhodně nejste jediný, který si všiml, že ta situace je poněkud podivná.

2 0
možnosti
Foto

Škodovka je jenom část velikého koncernu. A tento gigant prováděl nemalé přesuny již před r.2019, ba i odstavil/zrušil jednu fabriku v r.2019. Byly to jasné příznaky nastupující krize, a to nejen u nás. Kovid to následně ,,jenom" akceleroval. Jinak vše souvisí se vším. Od omezení/zákazu dieselů po tzv. green deal. A nejde jenom o auta. P.S.: zažil jsem výstavbu nové gigantické motorárny v M.B. Je otázkou, k čemu dříve či později bude.

1 0
možnosti

už před sedmi lety mi řekli, že bych na nové auto čekala 4 měsíce. Nakonec jsem si koupila roční auto, které bylo po operativním leasingu a mělo najeto pouhých 4,5tis km.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 33,95
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.