Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^R^R^

Dík za moudrá a vtipná slova!

:-)

0 0
možnosti
Foto

Výborný blogR^. Bohužel podle diskuze je zřejmé, že ne všichni se dokáží na ten chaos a nesmyslná nařízení podívat s nadhledem a trochou humoru.

5 0
možnosti

J16a46n 66D17o19u40š38e34k

7. 12. 2021 14:53

Do obchodu jste nucen jít abyste měl co žrát a co si obléknout, to se jaksi vánočních trhů netýká. Můžeme se bavit o různých nuancích a případech, ale hezky to vystihuje vaše pokřivené pochopení.

5 4
možnosti

Co to melete? Loni jsme si celou zimu nemohli koupit zimní bundu a taky jsme přežili. Takže když zavřít tak spravedlivě všechno. Pokud to bude tak, že někdo ano, jiný ne, tak lidi ta opatření stejně respektovat nebudou.

2 1
možnosti

Po ukončení vlády komunistů, jsme vyšli s poznáním. Něco se musí do zákonů napsat, něco mluvit. Člověče, neber to vážně a zařiď se. Něco žádaného mluv a konej pro sebe. Odsud pohrdání k autoritám, právnímu řádu a celému systému .

Já blb si myslel. Jistě, věděl kulové. Pokračuje to, ba i intenzivněji. Žijeme v "Trojvládí, v anarchii". Nejde o mne, už jsem si zvykl. Jde o ty mladší. Co si z dnešní doby odnesou? "Člověče, neber to vážně a zařiď se". Na nikoho neútočím. Poukazuji na to, že vyrůstají generace nové. Co si tak asi,. do života odnesou? Vážně. Jak bude ČR důstojnější a silnější ? Moc úsměvné mi to nepřipadá . :-)

2 0
možnosti

J11a31n 78D94o93u13š12e87k

7. 12. 2021 14:57

Někteří si odnesou poznání: Ono není vždycky dobře.

Jiní: Peču na to.

Ale tak je to vždy.

0 0
možnosti
Foto

R^Dobrý, ale našlo by se toho víc, tak se těším na další díl;-)

3 0
možnosti

J71o47s58e29f 58N26i94k26l

7. 12. 2021 12:51

Nevím, co je na tom úsměvného?

0 1
možnosti

Ta blbost a naivita vlády. Vy jste to nepochopil? Asi také nejste nejostřejší tužka v penále.

2 2
možnosti
Foto

Asi tak nějak. Karma.

7 0
možnosti

Zasloužená karma :-)R^

7 0
možnosti
Foto

Karma a ještě jste mne rozesmál.R^

7 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,32
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.