Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Vy nám tu , pane autore, chcete říct, že magistrát ani městská policie netuší, co se děje ve městě a že o tom jak skupiny lidí bydlí ve stanech na ulicích se dozvídají až z nějakého blogu? Že nebýt blogu a stížností občanů, válí se tam dodnes? A ještě je za to chválíte? No tak to jo

0 0
možnosti
PK

Tak ten problém tam koncem dubna byl. Možná ne už 5.5. (datum blogu). Jen se přesunul jinam. Nezmizel.

1 0
možnosti
Foto

Hewlit neskutečně kecá. Já jezdím přes to náměstí denně dvakrát, ráno do práce a večer z práce, a fakt jsem tam nikdy v parku nezaznamenal něco o čem píše. Je to zapšklej knedlík.

2 1
možnosti
Foto

PS - pokud pan Hewlit v onom parku navečer potkává skupinky romských dorostenců, kteří se mu jeví tak nějak nebezpeční, tak ho je třeba ujistit, že nejde o Romy z Ukrajiny, ale domorodé obyvatele z Vysočan. V oné čtvrti žije poměrně veliká romská komunita snad odjakživa a jejich děti a dorostenci se v tamním parku prostě scházejí. Ti ale Ukrajinu neviděli ani na mapě...

2 1
možnosti
VF

V roce 1949 jsem viděla v Náměšti nad Oslavou několik cikánských (dnes romských) vozů tažených koňmi. Teď už asi mají lepší vozy, když jsou tak rychle z Prahy v brněnských kasárnách.;-) Možná je to ale jiná skupina cestujících.

0 0
možnosti
JZ

V každém případě viník je jasný. Je jim putinovské Rusko. Kdyby nezačalo válku na Ukrajině, nikdy by se to nestalo.

3 0
možnosti
Foto

To snad málo kdo nezpochybňuje, ale bohužel se tak stalo a neznamená to, že nad tímto problémem budeme zavírat oči a bagatelizovat, ostatně tento způsob stanování jen příspěje k tomu, že se začnou názory radikalizovat. Lidé kteří občas jen něco zaslechnou, to v Brně vidí hned jak vystoupí z vlaku. Jenže z médií už víme, že je nikde nechcou a stát si s tím neví rady.

4 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Včera jsem se vrátil z Brna...už aby měl někdo za co pochválit i místního primátora. Člověk vyjde z hlavnímu nádraží a něvěří svým očím, jejich jiné zvyklosti jsou řekněme...pozoruhodné.

2 0
možnosti
OU
Foto

Na vlastní oči jsem viděla to, co pan Hewlit popisoval. V podstatě jak přes kopírák to, co je nyní k vidění v Brně před nádražím. Jaké páky zde byly použity, když romové zmizeli rychlostí blesku, to netuším. Jen se obávám abychom nedopadli právě jako to Brno, kde "kočující" poberou dávky, přesunou se a když dávky dojdou, dojedou si nafasovat do jiného státu, případně města EU. Uvidíme. A ještě jeden poznatek mám. Ta rušná křižovatka s trochou trávy a pár stromy je všechno, jenom ne náměstí.

6 1
možnosti
ZZ

Pozor - za takové řeči můžete být na týden smazána !!!

;-)

2 1
možnosti
ST

Tak tadik mi jako vobičejnýmu člověku něco nesedí. Chce snad autor tímhletím článkem jako naznačit že si to pan Hewlit všecko vimislel?!

Mi vobičejnský lidi se nenecháme vopýt rohlíkem, to je zasejc ňáká provokoce pražský kavárni nebo havlystů nebo eurohujerů!

1 0
možnosti
FD

Pane Tosten,raději nic nepište.Všichni vědí proč.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,22
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.