Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ještě že už začne léto...

2 0
možnosti

J51o76s43e92f 48N80i88k36l

22. 5. 2022 13:54

Lidé si jen těžko dokážou navzájem ujasnit předmět, o kterém chtějí diskutovat. A když se dostanou do sporu, oba tvrdí, že ten druhý mluví nesprávně. A najednou se rozcházejí s nadávkami a říkají si navzájem takové věci, že přítomným je trapné to poslouchat.

Platón

2 3
možnosti
Foto

Bylo by něco k blogu? Nebo jen trolling?

2 1
možnosti

She said: “What do I have to do with all this? What are you brainwashing me for?

;-D

1 2
možnosti

XNo, já vám ňák pane autore nevím...

Protože p. Zdeněk Zavadil, který se řídí pouhou logikou (!), má k něčemu takovému jasný postoj: "Jedná se vesměs o nedokazatelné, či dokonce zmanipulované fake news, které hojně vyrábí Ukrajinská SBU."

Mě ta logika, dle p. Zavadila, zcela chybí, tak jsem se chtěl zeptat, zda i Vy jste takto postižen?

;-)

0 0
možnosti
Foto

K té ruské paní se hodí video, na které jsem včera někde narazil:

https://www.facebook.com/1187143463/videos/520995179520723

Doporučuji mít k ruce něco proti mdlobě.

Vámi uvedené tři kousky mají jedno společné: vážnou mozkovou příhodu.

R^

4 0
možnosti
Foto

Otázka zní, koho vlastně přesvědčuje. Řekl bych, že tak z 50 % sama sebe. Je to jako sinusoida, teď byla zrovna nahoře. Po hlubokém uvažování se musela podělit, jak ten zločin vyřešila. Díky za odkaz. Škoda, že je tak šílená, jinak je k zakousnutí;-D

5 0
možnosti

Nesmíte podléhat nejrůznějším fake news.

;-D

0 16
možnosti
Foto

To je dobrý, když to sem napíše člověk, který sem svého času tapetoval videa z Aeronetu. ;-D;-D;-D

11 0
možnosti

Zasloužená karma :-)R^

7 2
možnosti

Když pejsek a kočička dělali dort, postupovali podobně jako autor.....;-)

9 13
možnosti

Přesně to mě napadlo. Úkol zněl jasně, něco sesmolit...............

Jasná násobná karma?;-D;-D;-D

6 7
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,65
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.