Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Velmi hezký článek. Na Albánii jsem se díval z protějšího Korfu a chtěl jsem ji také zkusit. Snad příště.

1 0
možnosti
RE

Albánie je už v podstatě naše "srdcovka" právě proto, že je jaká je. Hlavně nejzazší jih i sever. Ten střed, kde se daj stavět dálnice už začíná být nechutně "civilizovaný"

1 0
možnosti
Foto

Tome, moc hezký report. Bezpečnost? Byla kdysi horší, nejspíše v horách. Jak je to dnes?

2 0
možnosti
Foto

My jsme žádný problém nezaznamenali. I když v těch opuštěných horách bych si noc rozmyslel.

1 0
možnosti
JK

Moc pěkné. Loni jsme s manželkou Albánii projeli od severu k jihu. Začali jsme pohořím Prokletije a pak dolů přes Skodar do Ksamilu, kde jsme skončili na týden na pláži. Parádní výlet, většinou velmi milí lidé. Je to ještě taková exotika v Evropě. Ale rychle se mění. Obávám se, že za pár let to bude druhé Chorvatsko. Chápu je, ale asi si to ještě zopakuji, než tam vtrhnou ty davy. Pro Vás velká karma.R^

2 0
možnosti
Foto

Jedinečný autentický dokument. Užitečný, jak má blog "o něčem" být. Velké ocenění: R^!

5 0
možnosti
Foto

no hezký, bohužel jsem nenašel odvahu vzít to křížem krážem na motorce a byl jsem jen běžným turistou i když nedisciplinovaným a občas překročil hranice...trošku bobky jsem měl, když jsem skoro zabloudíl v jednom z těch stovek krytů kdesi všude.

1 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma Tome :-)R^ Také se tam někdy podívám.

4 0
možnosti
ST

Díky za zajímavý článek. :-)

Dva dotazy: nebylo by lepší jet přes Chorvatsko a Černou horu? Kde přímo (u moře) jste byli ubytováni?

6 0
možnosti
Foto

Byli jsme až úplně na jihu, proti Korfu. Přes Černou horu a Chorvatsko pojedem zpět. I cesta je cíl :-).

6 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,23
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.