Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tome, hluboká úklona. Převýšení je úctyhodné....ale ta cesta s tunely mě dostala, musí to být senzační. R^

3 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

To by byla moje smrt. 8-o;-D

Zhruba před měsícem jsem absolvoval okružní jízdu kolem části Lipna (cca 30 km), a myslel jsem, že v těch trhácích vypustím duši... :-/ Jako jeden z mála jsem neměl elektrokolo.

0 0
možnosti
Foto

Když jsem byl mladší, tak jsem to jezdil často. Necelých 50 km jedna cesta ;-)

0 0
možnosti

J73a94n 13B42a17r60t94o21ň

25. 7. 2022 10:34

Paráda - oceňuji zejména odvahu a vytrvalost:-)

2 0
možnosti
Foto

Slušné výškové metry i rychlost v pohybu. Hezký blog, karmaR^

1 0
možnosti
Foto

Hezký...R^,...a ubytování z Benátek jste domlouvali až na místě, neměli jste zamluvené předem?

1 0
možnosti
Foto

Vždy tak kolem 16. odpoledne pivečko, porada jak ještě daleko a hledání přes internet. Booknout z mobilu a dojet tam.

1 0
možnosti

Zasloužená karma :-)R^

3 0
možnosti
Foto

Tři lidi, čtyři kola v Oktávce - no slušný výkon. Já mám rád pohodlí, dva lidi a dvě kola a stačilo.

0 0
možnosti
Foto

Sorry. To jsem spletl. 4 lidi a 3 kola. V článku jsem to už opravil.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1312
  • Celková karma 33,04
  • Průměrná čtenost 2997x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.