Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J53a36n 98H43o86r18n72í17k

26. 7. 2022 13:49

Pěkná práce, pánové :-)R^.

Díky za zajímavé informace a fotky.

1 0
možnosti
Foto

J65o56s77e57f 35B55á21r17t60a

26. 7. 2022 13:15

Jak se jelo s tím baťohem? Tak nějak si představují optimální dovolenou.

0 0
možnosti
Foto

Co k tomu říci? Ujel jsem to, nevadil mi.

0 0
možnosti
Foto

Já bych to nedala (kolo a, já nejsme kámoši), ale fotky jsou parádní a klobouk dolů!R^

1 0
možnosti
Foto

Tome, fantazie, začínáš mě lámat, abych vyrazil v Tvých stopách.....Ty tunely jsou famózní.

A opravdu jsem netušil, že pod dálnicí z Brenneru, kudy jezdívám na lyže do Sella ronda, je cyklostezka....

1 0
možnosti
JJ

Vím, že , co se náhledů na politiku a společenskou situaci, většinou neshodneme, nicméně tyto blogy nelze nesledovat, neokarmovat a nesmeknout i před tím sportovním výkonem! (Zvlášť "bez elektriky"). Fotky moc pěkné i s patřičnou vypovídací hodnotou, trasa, včetně údajů o převýšení, paráda. I když je pravdou, že to, co jste museli překonat musí být jasné každému, kdo zná jen trochu mapu. R^

My byli nedávno v oblasti Lago di Garda a byla to pecka. Až skončíte, dám taky něco k dobru.

3 0
možnosti
JV

Tohle je paráda a ty fotky úžasné.

2 0
možnosti
Foto

No, nádhera, ...tunelem, panoramata..., cyklostezky na bývalých železničních tratích... a zatím jste nezmokliR^

3 0
možnosti
OU
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,25
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.