Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

Já tam jezdíval, když "vjezdné" bylo ještě cca 20 a vždycky paráda. Jen s tím, že máte na návštěvu ještě pár měsíců čas,bych byl opatrný. Nejvýše měsíc. I v červnu jsem tam zažil vánici, že se nahoru nadalo a druhý den měli před hospodou třímetrového sněhuláka. V květnu to nemá cenu tam jezdit, protože na vyhlídku F-J se většinou nedostanete, cesta je sněhem zarúbaná.

0 0
možnosti
Foto

Paráda! Díky za připomenutí. Poprvé jsem projížděla v létě roku 1968 Škodou 1000 MB, naposledy r.1990 dýchavičnou "starou vraždou" RAF-2203 Latvija. Na vrcholu stoupání se k nám sbíhali náhodní kolemjedoucí a snažili se zjistit, co má pod kapotou, že dokázala vyjet až nahoru. Nevěřili, že nemá nějakou úpravu.

0 0
možnosti
Foto

J79a31n 90H79o93r77n46í89k

24. 8. 2022 13:14

Už se tam dlouho chystám, dík za připomenutí R^.

0 0
možnosti
LN

R^Krásné fotky ! Když mně bylo 7 , tak jsem v těch místech s rodiči byl. Embéčkem jsme vyjeli až k té Edelweissspitze , dodnes mám ještě docela dost černobílých fotek z té doby , a ten zážitek z těch úchvatných pohledů na Grossglockner si pořád pamatuju taky. Jen mi tehdy v tom Rakousku bylo divné , že lidé když viděli na autě CS , tak se vyptávali co se u nás doma děje (tehdy ještě dost starších lidí v Rakousku umělo česky) a přemlouvali nás ať se domů radši nevracíme. Dokonce nás přemlouvali i rakouští celníci na hranicích když jsme jeli zpět...Nu , vrátili jsme se - a za tři dny potom se do naší země dostavila "přátelská pomoc" - byl srpen 1968...

0 0
možnosti
JH

J57a47n 87H50a64r19v14a91n

23. 8. 2022 18:47

Tyhle cestovatelské blogy máte fakt dobré R^;-)

1 0
možnosti
MK

Byl jsem tam hned první léto po revoluci. Nezapomenutelný zážitek.

A letos v zimě jsem Grossglockner viděl na vzdálenost cca 33 km z vrcholků nad Hinterglemmem. Nedá se to splést, nic vyššího tam nikde v okolí není.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,24
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.