Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pamatuji se na hlášení radia Tirana, kde házeli Sovětský sociál - imperialismus a americký imperialismus do jednoho pytle.

0 0
možnosti

G26e95o81r15g53e 39H87o28l63y

29. 9. 2022 17:21

Vsak Ceskoslovensko tez dalo velke penize na vystavbu tisicu bunkru...ktere pak byly stejne na nic.

0 0
možnosti

Je vidět, že Hodžova paranoia dostoupila povážlivé výše. Tolik prostředků vyplýtvaných úplně na nic. Tehdejší Albánie rozhodně nebyla takový klenot, aby někoho provokovala k agresi.

0 0
možnosti
Foto

Na plážích mají bungry zrenovované, třeba uprotřed kavárny. Když pominu přístupné, překročil jsem hranice do polopovolené zóny a procházel ty zakázané, často zasypané, až jsem se ve tmě ztratil. Bobky jsme pak měl jako málo kdy před tím.

0 0
možnosti

J34a45n 69H47a49r23v18a81n

29. 9. 2022 13:39

Opět pěkný cestopisný blog. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,61
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.