Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Babiš pro mne není volitelný nejen pro trestní řízení, ale především je to stejný lhář jako Milošek, čímž z autoritářské strany dělá stranu anarchistickou! :-)

1 0
možnosti
ZH

Zásadně nesouhlasím, NENÍ stejný lhář.

...

Je mnohem VĚTŠÍ!

1 0
možnosti

Cirkus musí být dobrá, sehraná parta, jinak nepřežije!

Babišovo ANO je autoritativní, nedemokratická strana, která svým lživým trollingem se dá zařadit mezi strany nejen populistické, ale i plně anarchistické!

:-)

1 0
možnosti
Foto

Karma a souhlas, až na ten závěr. V tomto cirkusu nevystupuje medvídek, ale šašek.:-)

4 0
možnosti

No vidíte a já se musím dívat na jeho usměvavou tvář, kdykoliv vlezu do diskusí na blog.idnes. A ten stupidní slogan: "Nebojí se mocných, proto Babiš".;-D

1 0
možnosti
Foto

Pane expremiére, řekněte nám nějakou veselou historku z podnikání. "No já nevím... " Ale no tak, snad jste nějakou zažil.

"Tak teda chcete nějakou slyšet? Třeba to, jak si na mě vzpomněli spolužáci ze Švýcarska, se kterými jsem chodil do školy skoro celý měsíc, a poslali mně peníze, abych mohl vytunelovat Pertimex?

Nebo tu, jak proti mně chtěl vypovídat můj bývalý šéf, před výpovědí se chtěl vykoupat a uklouzl ve vaně a bylo po něm?

Nebo tu jak mě chtěl dostat do tepláků slovenský ministr a měl smůlu. Než to stihl, zastřelili ho před vlastní poštovní schránkou?

Či tu, jak nějaký mafián chtěl mít nějaké dokumenty proti mně a než je dostal, tak ho taky zastřelili?

Nebo tu, jak jsem směnil bezcenné akcie své jedné vytunelované firmy za akcie jiné prosperující firmy, protože jsem byl v obou jednatelem? Nebo dokonce tu, jak čirou náhodou, aniž bych se jim nějak vtíral, poslanci schválili takové množství příměsí biosložky do nafty, že to moje firmy ani nestíhaly? Vy se nesmějete? No já musím běžet, mám kampaň v Horní a už tam na mě čeká kompars se kterým se mám fotit. Tak lidi čau". Pramen:Lena Honnerová Pittnerová

12 0
možnosti
MB

Vážně, už je to sranda. Co s člověkem, který nechodí do práce PS- Peče vánočku. Co s řidičem obytňáku, který se veze na zadním sedadle Mercedesu?Co s mentorem národa, který nemá odvahu veřejně besedovat s mládeží na škole? V okamžiku vyjetí, je to řidič, který odpovídá za technický stav vozidla. Je to logické, kdo jiný? Je dobré vyjet s krizovým manažerem, osvědčil se.Kam vyrazí- tam krizi způsobí ...:-)

18 0
možnosti
MB

Neutrální dodatek-

U profi řidičů, např. bus, jsou před vyjetím tkz. Přípravné doby-(20 minut). Nastartovat a zkoumat. Od náplní, přes matky kol, směrovky, světla, podhuštění , úkapy louží? Už běží mzda - je to drahé, ještě nikam nevyjel. Tedy jakési noční čety přípravářů-startovačů. Nejlépe levnějších důchodců.

Prokázala se ovšem právní fuga! Je to i pohodlnější, nicméně: Až policie, nedej bože ND - Nebrzdí to, upadlo kolo, řidiče začne vyšetřovat? "Obraťte se na ty přípraváře"? Tak mu ještě na místě přitnou. Té odpovědnosti se prostě řidič vzdát nemůže.ON s tím vozidlem vyjel- ON za něj odpovídá ! To, že se následně i soudí o náhradu škody, je věcí další). Upustilo se od toho:-)

8 0
možnosti

R^ Jestli má toto video nějak vylepšit PR bodrého tatíka Babiše, tak se to moc nepovedlo. Ale věřím, že koblihy si v tom to své najdou.:-)

7 0
možnosti
MV

To všechno kolem Babiše a nejeho obytnaku je už blbější než Trhala fialky dynamitem.

9 0
možnosti
PN

P14e55t74r 62N44e76d55v72ě61d

9. 12. 2022 10:51

To je ale od Vás hezké, že jste zestručnil článek z Novinek. Teď už to snad poberou úplně všechny vosy.

Nebere se odpovědnost řidiče spíš ve smyslu, když se stane nějaká nehoda? Plebs a pár dalších lidí se stará o svůj vůz sami. Někteří na to mají zaměstnance, někteří nějakého podřízeného, někteří si zaplatí externistu. Možná by to chtělo při hodnocení trochu objektivity. Jenže ta se asi ve spojitosti s Babišem v určitých kruzích nepřipouští.

6 6
možnosti
Foto

Ale on přece tvrdí, že ON s tím obytňákem objíždí republiku.

Takže asi, jako obvykle, kecá.

17 0
možnosti
Foto

Dobře, že nevozí s sebou i šapitó a opravdového méďu. Ten by mohl dodat potřebnou močovinu AdBlue a s karavanem ještě i odjet. Karma.

11 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^

11 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 32,54
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.