Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pan Bárta je obyčejný hulvát. Na nevidtelném psu, který umožňuje i poměrně vulgárním jedincům jejich verbální exkrementy, je docela hvězdou. Mám s ním osobní zkušenost.

Není nutno se patlat s tímto mentálním invalidou.

0 2
možnosti
JJ

Děkuji za upozornění na blog, který by mi jinak unikl. A byla by to opravdu škoda. Děkuji také panu Bártovi, který zná pravidla blogů zřejmě stejně dobře jako vy a svými komenty dává blogu další rozměr. Nicméně váš blog to všechno ještě umocnil. ;-) Vy jste totiž názorně předvedl, jak velkou mají oba pánové pravdu. Ta zvyšující se karma je jen odrazem názorů "mlčící většiny". A to, prosím pěkně, bez protekce a bez titulky? ;-D

3 0
možnosti
EZ

Bárta je mrtev. Ať žije flaška!

0 0
možnosti
Foto

Diky za pripomenuti starych blogu. Jsou docela dobre. Pan Barta sice zvolil netradicni zpusob diskuze, nicmene jeho info jsou tez dost prinosna. Jakkoliv z neho chcete udelat blba, takove prispevky pisi lide, kteri jsou v obraze vice nez jini.

Kazdopadne nepochybuji o tom, ze ten cervene zakrouzkovany prispevek by mel souhlasnych podpisu jak na kandidaturu na prezidenta. :-)

4 1
možnosti

"Netradiční způsob diskuse":-P A vy si pod pojmem diskuse představujete několikaměsíční monolog? Protože jsem byl vcelku pravidelným návštěvníkem blogů pana Havránka (určitě ne kvůli sympatiím), neušlo mi prapodivné chování pana Bárty pod jeho "rozlúčkovým" blogem. Nechápu, proč si pan Bárta nezařídí vlastní blog a tam svá moudra prezentuje. Místo toho parazituje na cizím blogu.:-)

1 1
možnosti
Foto

Tak jsem se podívala na ten blog a především na "samodiskusi" pana Bárty. No, vypadá to na nějakou duševní poruchu, ale co mě zaráží je to, že mu admini ty příspěvky nesmažou, když nejsou k obsahu článku.:-);-)

4 0
možnosti
Foto

Neblbnete, kdyby meli admini mazat prispevky nesouvisejici s obsahem blogu, tak tu skoro nejste. Kdepak byste pak drbala? Pan Barta aspon pise o politice a neklabosi jak na pavlaci.

8 2
možnosti
LH

O větší ptákovině se už blog ani napsat nedal. To vás fakt pár příspěvků v diskuzi tak potrefilo? To máte ego ještě níž, než jsem myslel.

7 0
možnosti
Foto

Tak to je dobrý úlet.

1 0
možnosti
LS

Je zajímavé si přečíst starší články některých blogeru a diskuze k nim, které se později ukázaly jako naprosté výmysly a nesmysly.

Ti, kteří tyto bláboly karmovali a dávali za vzor serióznosti, tady stále působí a dál píší stejné bláboly a nesmysly.

0 0
možnosti
KL

Tento blog je o dvou lidech - o jednom, který vede pod zapomenutým článkem monolog, a druhém, který ho tam chodí sledovat a ještě o tom napíše blog...

Obojí mi připadá jako poněkud "netradiční" zábava (eufemisticky řečeno)...

10 0
možnosti
TB

Jo, obojí je poněkud bizarní:-)

2 0
možnosti
Foto

Na toho pána se hodí několik hlášek z Cimrmanova Záskoku.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,66
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.