Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Za strany Agrofertu je to hnus. Rv

4 1
možnosti

Je to opravdu hnus, ředitel si o dar požádal a Agrofert mu ho dal. Dokonce dvakrát!!!

Je to hnusné a skandální.

1 4
možnosti

Zasloužená karma :-)R^

3 1
možnosti

Tato firma ovšem v kampani nikdy jmenována nebyla a nepadlo jméno ani žádné jiné podarované firmy, či neziskovky.

1 2
možnosti
Foto

Juro, co ten můj blog, kde údajně vítám migranty? Odkaz prosím. Nebo jsi opravdu lhář?

1 0
možnosti

Dobře napsáno. Jak přízračné pro Agrofert. Hyenismus je jejich druhé jméno.

5 1
možnosti

Zasloužená karma :-)R^

1 1
možnosti

Girasole musela o dar požádat a ted se svezla na vlně anti.... víc není co dodat...

1 1
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,42
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.