Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Naprosto stejně to cítím (jsem včera cítila) jako Vy, radost a těšení a jakýsi smutek, trocha hořkosti, co jsme dovolili, ale prostě nelze se nechat jen nést proudem, občas musíme zapádlovat samiR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Vystihnul jste to přesně.

1 0
možnosti

Byl jsem také rád z vítězství Petra Pavla v prezidentském klání, ale na rozdíl davového nadšení jsem asi zůstal stát nohama více na zemi.

Již předvolební naprostá servilnost novinářů ve prospěch jednoho kandidáta pro mně byla dost zarážející, od novinářů až příliš aktivistická a chyběla mi aspoň minimální nestrannost.

Stejně tak pro mně bylo dost zvláštní, když nadšený (téměř fotbalový) dav při shromáždění na Václavském náměstí zpíval song "Jednou bude líp", což určitě patřilo k demokratickým změnám r. 1989, ale v tomto případě to znělo dost podivně. K jakým, tak převratným cílům máme teď asi směřovat.

Je výměna arogantního a nemocného egoisty za novou, přejme si lepší hlavu státu, tak převratnou, nebo jen normální změnou?

Bude nový prezident, který přece jen v minulosti prokázal svoji značnou přizpůsobivost režimu a okolnostem, dostatečně silným korektorem a oponentem v současnosti většinově jednobarevného obsazení Parlamentu a Sněmovny, nebo převáží vděčnost za podporu ve volbách?

Nepodlehne také nekriticky zelenému náboženství a genderovému aktivismu, kterému nezkušeně podléhá mladá generace, jejichž názory chce podle svých slov více zviditelnit?

1 4
možnosti

To se musíte cítit krásně při těch euforických pocitech. Já je tedy 34 let po takzvané revoluci z bolševické gumy nemám. Jak říká v jednom filmu J. Wayne:"Správný chlap v životě přísahá jenom jednou." Váš miláček generál přísahá kde komu kde co.

2 16
možnosti

Takže když přísahal na vojně např. v roce 86, tak měl v 89 odejít? Nevím jak to bylo, ale museli tehdy vojáci přísahat znovu? Vlast přeci nezměnili? Změnil se režim a název, země jim zůstala.

9 0
možnosti

Mylite se pane Flasko. Zeman znemoznil CR i na te vychodni strane mezonarodni sfery! Ve vsech trech zemich Pobalti, Finsku, Rumunsku, Bulharsku atd. Ti jsou prece na Vychod od CR. Ja bych napsal: "krome Ruska a Ciny". I tak mam dojem, ze taky tam meli se Zemanovy ulisnosti a prehnane vstricnosti legraci. i kdyz to nedali na sobe znat.

14 1
možnosti

Jsem zvědav, co budete psát za rok. Z jednoho z vašich posledních blogů je vidět, že co se týká 5-koalice, jste již prozřel.

1 1
možnosti

Obávám se, že věční hledači ideálů jsou jako věční hledači perpetua mobile:

Jsou ochotni přiznat, že ta nebo ona vláda je zklamala nebo že ten či onen projekt perpetua mobile nebude fungovat, ale nepochopí, že ideální vláda nebo perpetuum mobile nebudou nikdy existovat.

Jsou ochotni přiznat tisíckrát, že teď to nevyšlo, ale nepřipustí si, že obecně platí, že to vyjít nemůže nikdy.

2 7
možnosti
Foto

Taky jsem chvilku koukal. Zapnul jsem to ve chvíli, když tam lidé skandovali "Ať žije Havel, ať žije Havel, ať žije Havel". Já už jsem ve věku, kdy špatně slyším a pak mi došlo, že nikoli Havel ale Pavel. Přežil jsem Havla, Klause i Zemana a pevně věřím, že v psychickém i fyzickém zdraví přežiji i Pavla ;-)

3 8
možnosti

J53a60n 51M51a57r30e63k

10. 3. 2023 1:55

Víš, co mně Jirko nejvíc pobavilo? Když tady čtu o tom, že vás Zeman naučil lhát atd...jestli je to pravda, tak jste velice labilní národ. Já když jen vidím togo člověka věčně naloženého v becherovce, chce se mi jít na záchod.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,21
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.