Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DR

"Kdyby místo úsměšků, kritiky a čekání s nataženou rukou radši sami něco udělali, mohli dopadnout lépe."

Souhlasím, člověk má být aktivní že. A proto ohledně vytápění, protože mám kotel na dřevo, si vždy během roku dokáži navozit z lesa tolik různých zbytků z lesních těžeb, že mám bez problémů jednak dost na celou zimu a jednak mě tudíž to vytápění, (až na nákup čas od času nějaké palety dřevěných briket na občasné přiložení na noc) nestojí ani korunu.

Nemusím tudíž řešit ani přihlouplou Pekarovou a její geniální rady a ani mrznout v obýváku při nějakých19 stupních.

3 4
možnosti
Foto

Pro panelák je to rada na.... na úrovni komika Daníka.

3 4
možnosti
KK

Nevidím, že by někde radil, prostě jen popisuje své chování. Ostatně, vždyť vy to popisujete podobně, topíte v krbu. Tak proč ten posměch?

4 3
možnosti
DR

To je jednoduché, protože on tradičně nejenže nic nepochopil, ale především nic jiného než nálepkování druhých neumí.

3 2
možnosti
DR

Zaprvé jsem nikomu neradil a za druhé ten Váš krb mají v tom paneláku zajisté také skoro všichni že.

2 1
možnosti
JZ

Já naštěstí neřeším nevzdělaného Daníka

2 5
možnosti
DR

To je dobře, starejte se především o sebe.

1 1
možnosti
JZ

Pekarová je osobnost proti nevědomému Daníkovi.

3 2
možnosti
DR

To jo, tak možná osobnost Dikobrazu.

2 1
možnosti
  • Počet článků 1312
  • Celková karma 33,76
  • Průměrná čtenost 2997x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.