Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RW

Kde byl autor, když se trestali arabští a Iránští sportovci za odmítnutí podání ruky Izraelcům????

Každý má právo na názor, ale pokud chování ve sportu hodnotí ne podle sportovních pravidel, ale podle toho jak mu to presentuje politická agitka tak to vypovídá jen a pouze o něm samotném...

3 4
možnosti
JK

Takže vraždění civilistů raketami je pouze politická propaganda a ve skutečnosti se nic takového neděje...

4 0
možnosti
RW

Můžete mi uvést nějaký rozdíl mezi tím, když Izrael útočí na okupovaných územích a tím když útočí Rusko???? Jaký je rozdíl mezi tím, když se nesportovně zachová arab a ukrajinec????

Já vím jen o jednom rozdílu - vůči Izraeli u nás není vedena státní nenávistná kampaň...

0 3
možnosti
JZ

Izrael jedná v sebeobraně, Rusko vede agresivní válku.

2 0
možnosti
RW

To tvrdíte vy. Podle čeho rozlišujete? Palestinci odmítají dohodu, Ukrajinci odmítají dohodu i jednání - v čem vidíte rozdíl?

0 3
možnosti
JK

Izrael klidně vynechám, reagoval jsem na vaši větu o politické agitce - předpokládám, že jste tím myslel zprávy o rusáckém teroru na Ukrajině.

3 0
možnosti
RW

Sportovní chování je (mělo by být) odlišné od politického chování. Politickou agitkou jsem měl právě na mysli, to že se někdo pokouší obhajovat, jak i ve sportu je třeba hodnotit politicky - nepodání ruky Iráncem fuj, Ukrajincem sláva...

0 0
možnosti
JK

Však také byla diskvalifikována. Tak jaká sláva? A lidé, kteří to komentují, si přece mohou myslet co chtějí. Jsem rád, že tolik z nás drží palce Ukrajině.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1315
  • Celková karma 33,03
  • Průměrná čtenost 2990x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.