Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Tak to jste na to připojení dopadl celkem dobře , u nás to trvalo jedenáct měsíců a revizáky jsme museli přivezt až z Hradece protože ten místní to neuměl zrevidovat.

Jen stále neumím pochopit proč i z elektřiny kterou na střeše vyrobím musím platit zelený poplatek .

0 0
možnosti
OS

Tak nevím, asi jsem měl veliké štěstí. Fotovoltaika byla zhotovená na den přesně jak bylo dohodnuto, veškerou administrativu zařizoval dodavatel včetně dotace. Jiná firma řešila tepelné čerpadlo, vše proběhlo bez jediného problému. Jediný kdo dělal problémy byl můj dřívější dodavatel elektřiny, který trval na výpovědní lhůtě. Tento týden budou instalovat ještě panely na ohřev vody a tím bude kruh elektro uzavřen. Škoda že nemohu jmenovat obě firmy, které pracují v pohodě, odpovědně a nadále jsou ke mě vstřícné. Možná bych jim připravil horké chvíle zájmu. Jestli mohu radit, tak před uzavřením smlouvy je potřeba si zjistit reference a to i tak, že navštívíte vlastníky již realizovaných zařízení.

1 0
možnosti
MG

Jsem rád, že jsem Vám skrze předražené energie (např. poplatek OZE) zadotoval elektrárničku :) Takhle vybudujem prosperující společnost, soudruzi.

0 0
možnosti
Foto

Polatek za OZE (POZE) dotuje staré elektrárny, postavené do roku 2010. Současné FVE instalace jsou placené z EU ... Takže také z našich daní, ale ne z ceny elektrické energie ...

0 0
možnosti
AK

A to teprve počkejte, až Vám přijde faktura za elektřinu. Naše první faktura zněla 500 Kč za silovou elektřinu a 10.500 Kč za distribuci. To mi spadla čelist...

0 0
možnosti
Foto

Uvidíme. Slibují teď faktury každý měsíc a já si samozřejmě elektroměr hlídám. Ale v zimě se samozřejmě bude lámat chleba.

0 0
možnosti
ZH

Tak nejen solární vyčuránek, ale i udavač :-)

0 0
možnosti
Foto

A tuto funkci zastáváte teprve poslední dobou, nebo máte zkušenosti už z dřívějška?

1 0
možnosti

Obdivuji Vaši trpělivost! Na to bych už já neměl!

1 0
možnosti
Foto

Neměl jsem sílu to dočíst. Jsem revizní technik a jak vidím tři písmena "PRE", vaří se ve mně krev.

5 0
možnosti
PD

TO máte fakt smůlu na příbuzného PRE. Mi eDG namontoval po PPP " nějaký dočasný" elektroměr s tím, že mám povinnost na konci měsíce zaslat samoodečet přes portál eGD. Mimochodem, když jsem měl starý elektroměr ( VT a NT bez přetoku), tak se v okolí motali borci z EDGu, tak se jich ptám, chlapi, kde jste s tím elektroměrem. Kvůli vám nemůžu používat elektrárnu. A revizi máte? mám a kde máte ten elektroměr - tady borec zavře rozváděč a říká, tady poznají leda tak kulové, jestli vám nevadí, že za ten přetok nedostanete zaplaceno, tak používejte. Jen v ten den, kdy přijedou na PPP, tak to určitě vypněte, nikdo neví, co za blbce se můžou poslat

0 0
možnosti
JF

J61a83r53d32a 72F64i86c49e48k

12. 11. 2023 21:12

Elektřinu sice budou mít majitelé FVE s přetoky do sítě "skoro zadarmo", ale výrobcům, respektive distributorům to nevadí. Ti si na své přijdou jednak u těch co FVE nemají kde mít, ale hlavně na distribuci.

0 0
možnosti
PD

samozřejmě, že jim to nevadí, eON má na příští rok výkupní cenu 2 Kč / KWh, v naprosté většině případů ji prodá za 5 Kč

1 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,23
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.