Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc hezké. "Nejhorší" na polských trzích je vždy odolávat té linoucí se vůni různých grilovaných mas.

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné fotky. Je to tak, trpaslíci všude kam se podíváš. Adventní čas má své kouzlo, ale na mne moc zima. My jsme tam bylo loni v létě, když bylo teplo a svítilo sluníčko. Byl jsem tam sice prioritně za golfem, ale bydleli jsme v centru města a prošli jsme ho křížem krážem

0 0
možnosti

Karma. Krásné město, trpaslíci zvednou náladu.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za obrazovou procházku krásným a velmi zajímavým městem. I nám a naší historii blízkým.

1 0
možnosti

Byl jsem tam dvakrát, ale těch trpajzlíků jsem si nikdy nevšiml... Budu muset uskutečnit expedici přímo za nimi.

Poprvé jsem tam totiž byl na fantastickém koncertu Steva Hacketta, podruhé na vánočních trzích. Ani jsem netušil, že je tam mám hledat :-)

0 0
možnosti
Foto

Úchvatné město a dech beroucí vánoční atmosféra. Viděla jsem trpaslíka na motorce, před kostelem. Neznáte název toho kostela, pane Flaško?

2 0
možnosti

Zasloužená karma

1 0
možnosti
Foto

Ti trpajzlíci jsou prostě skvělí....

2 0
možnosti
Foto

Řekl bych město různých kovových postaviček

1 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,23
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.