Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HH

Hergot, už si uvědomte, že těch válečných konfliktů k víc, že USA okupuje Sýrii a válčí v dalších státech. Jste pokrytci celo duši

Fuj.

1 4
možnosti

Není konflikt jako konflikt. Rusko přepadlo Ukrajinu kvůli územním ziskům. To jsem od USA nezaznamenal.

2 0
možnosti
JZ

J85a97n 15Z81i98e54g15l53e16r

27. 12. 2023 21:28

Zasloužená karma

2 2
možnosti
TB

Rusové na OH nepatří. Ve skutečnosti jich tam bude ale pět a půl. Družstva nesmí a ve spoustě sportech nesplní kvalifikace, protože na nich nesmí startovat....co mě straší mnohem víc je bezpečnost izraelské výpravy. Ve Francii je silná muslimská menšina, ve které se zcela jistě najde spousta radikálů, kteří chtějí zemřít jako šahíd... docela se děsím toho, že by se mohl opakovat další Mnichov 🙁

2 1
možnosti
DR

A nejen izraelské.

1 1
možnosti
KK

Opačným příkladem je například tenistka Darja Kasatkina. Nevidím jediný důvod, proč třeba ona by na OH nemohla jet.

1 1
možnosti
PK

Nebo Panarin z NHL.

Ale v pořádku. Tihle se jasně vymezují vůči válečnému zločinci Putinovi a jeho agresivní válce. Tohle jsou lidé, kterým se dá i složit poklona.

Teda alespoň já to tak vidím.

9 1
možnosti

J45a58k12u48b 90Š61o75l48c

27. 12. 2023 16:29

On má ve finále pravdu. Vyhrál by, měl by kecy a MOV by mu tu medaili sebrala. A zaslouženě.

0 0
možnosti
DR

Já bych ještě konečné závěry nedělal. Ta situace s ruskou účastí se ještě může změnit.

0 0
možnosti
RK

Karma.

Ale aby to bylo směroplatný, počkám si na jediný relevantní, tedy pedagogický rozbor od odborníka na toto téma.

12 4
možnosti
JK

To je prostě takový status quo, že když vysvětlíte rusákovi, jak se jeho národ chová a co je putin za zločince, tak bude nechápavě čumět.

9 2
možnosti
Foto

Je to Rus, myslí jako Rus, chová se jak Rus. Thomas Bach je bafuňář, myslí jako bafuňář, chová se jako bafuňář. Olympiáda je přeci o penězích a ne o sportu. Francouzi mají tradici nevidět, když diktátor napadne sousední stát. Tak čemu se divíme.

Vašek

8 0
možnosti
PK

Zajímavé, že jsem v diskuzích pod tímto článkem nenarazil na naše obhájce ruska. Takřka nikde jsem nezahlédl tu klasickou tezi o tom, že Sport a politika k sobě nepatří.

Nu což. Třeba nám na toto téma napíše hodnotný příspěvek s uzavřenou diskuzí nějaký bezvýhradní obhájce ruských sportovců. Těch, kteří rozhodně nejsou nástrojem rusácké propagandy a těch, kteří si váží míru a svobody.

18 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,22
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.