Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Dopustím se whataboutismu.

Lhal Babiš. Lže Fiala. Lže Bartoš. Lže Rakušan. Lže Pekarová i Adamová. Lže Jurečka.

Najděte mi v mainstreamové politice někoho, kdo umí mluvit pravdu.

3 2
možnosti
DR

Prosím, Jiřík Kindl se opět hlásí.

2 3
možnosti
LH

SPD je hanbou české politiky !

9 3
možnosti
DR

A která z těch politických partiček není.

2 3
možnosti
LC

Pane Flaško, kdybyste hledal nějakého pravdomluvného zákonodárce, tak doporučuji ty, kteří jsou zároveň usazeni ve vládě. Tam někoho nachytat při lži, to by byl přímo detektivní výkon. Samozřejmě, že nejpravdomluvnější je pan premiér.

11 1
možnosti
SR

Přiznám se, že jsem si toho také všiml a kroutil jsem hlavou. Na druhou stranu by si pan Flaška, pokud by chtěl, mohl najít řadu příkladů, kdy ČT buď lže, mlží, nebo zamlčuje.

10 2
možnosti
PK

Pan Flaška polemizuje s paní senátorkou. Ty příklady o ČT můžete zveřejnit sám.

6 0
možnosti
MS

Obě strany sporu si trochu zapřeháněly. ČT v tom, jak snadné je dostat se opět k hlasování, a senátorka Kovářová v terminologii, že ČT lže.

7 0
možnosti
MB

Co si budeme povídat, ČT lže jako když Rudé právo tiskne.

4 3
možnosti
Foto

S paní senátorkou souhlasím a nevidím na jejím vyjádření nic hodného k odsouzení. Podle mě měla pravdu,

9 8
možnosti
PD

Neměla a právník by snad měl chápat rozdíl mezi právně je to možné a politický je to nepruchodne

7 2
možnosti
OS

Nestraním ani jednomu táboru, ale formulace, že za dva měsíce může Senát znova jednat o Istambulské smlouvě, při známé argumentaci obou názorových skupin, mi připadá svou formou vyjádření ČT velmi záměrně "prosmluvní". A upřímně řečeno, po různým nátlacích na přistoupení například na Lisabonskou smlouvu, která zcela změnila dosavadní směřování EU pro mne nepřijatelným směrem, je takový ten nenápadný tlak provládních médií (pardon, totiž veřejnoprávních médií) docela unapetitlich. Přesně v duchu starého a moudrého přísloví, že cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly. Jako například situace s Greendeal průšvihem.

25 2
možnosti
Foto

J38a56n 86Š61i95k

6. 2. 2024 7:50

Možná je ten článek paní senátorky, o vymývaní mozků, čistou sebereflexí, kde až lze skončit. Tato dáma si navíc plete pojmosloví. Konzervativní neznamená zkostnatělá ani zamrzlá v čase.... Hezký den

11 7
možnosti
Foto

Čím dál více mi chybí v našich zákonodárných sborech rozvážní poslanci, kteří budou vážit každé slovo, které vypustí z úst a za nímž si budou stát.

Už jsem se přestal dívat na politické debaty, připadá mi to, jako bych seděl někde v zaplivané putyce a poslouchal pindy pivních strejců, jak to vidí oni.

17 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,23
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.