Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠŠ

Je autor úvahy dušeně zdravý?

Doktor Chocholoušek už jede!

2 2
možnosti
JH

J86i46r60i 61H22r47u36b21y

15. 2. 2024 7:48

Je to na stejne urovni jako nekteri SPDaci.

1 0
možnosti
IL

I33v95o 73L78y27č33k52a

14. 2. 2024 10:52

To abych se také bál vyjít v zimě s pejskem. Uvědomil jsem si, že jeho pláštěnka je modrá a žlutá.

0 0
možnosti
Foto

Tento blog má jednu velkou chybu... nebere v potaz základní fakt... Okamura NIKDY nepůjde do vlády... Přece se neodkope... jemu vyhovuje 7% a příspěvek na chod strany... Lepší sročko prostě nevymyslíš...

4 0
možnosti
JK

Musíte to brát jako legraci, ne jako předpověď.

3 0
možnosti
Foto

ještě by to chtělo napsat blog "Budoucnost KDU a TOP09 mimo parlament".

10 4
možnosti
Foto

Včera jsem tu po blogem pana Vodvářky napsal toto:

"Čekám, kdy bude Koten kritizovat modrou oblohu a žluté slunce."

Dnes to tady pan Flaska rozvedl do dokonalosti.

6 0
možnosti
ZH

Mikrovlnka samozřejmě nebezpečná je, o tom není žádných pochyb. Zkuste v ní například usušit kočku či jiné domácí zvířátko. Je dost možné, že se něco takové Kotenovi podařilo.

8 1
možnosti
MB

Co jiného od Vás čekat, než uplivnutí jedovaté sliny na člena opozice.

9 16
možnosti
Foto

Chudák bláznivý mikrovlnka Reagujete, jako byste ho porodil.

11 0
možnosti
Foto

Vy jste se vyblbnul .

9 0
možnosti
JK

Dost dobré a pravdivé.

11 6
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,23
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.