JZ

Jsem rád, že dezinformátorka a hlasatelka lží a násilí Nela Lisková právě dnes dostala od soudu podmínku osm měsíců za šíření protiukrajinské nenávisti. Tak to má být.

JK

J86a76n 13K86y56š59k72a

9. 4. 2024 17:59

Ježiš, fakt? Tak to jste mi udělal radost. Vida, že to jde.

Foto

Smělá ústa, někdy holé neštěstí. A tím nemám na mysli jen tuto jednu ukázku.

Foto

A vy pane Herdo. Sedm! Nebo osm? článků o mně. V nichž mě jmenujete.

Co kodex blogera?

Foto

Dezinformátoři jsou na obou stranách politického spektra, zrovna v neděli byl pirátský europoslanec Peksa upozorněn, že za šíření dezinformací " SPD je placena z Ruska" by mohl být zažalován a podobné hoaxy šíří i TOP 09, dokonce i o těch, se kterými jsou v koalici.

https://cnn.iprima.cz/roztrzka-spolu-zahradila-plati-rusko-naznacil-clen-top-09-dezinformace-uvedl-europoslanec-432958

Foto

Pane Flaško, Vaše podivná projekce do mé nedokončené románové postavy, na níž jste postavil celý svůj článek V Hyde parku je co?

Dezinformace? Lež? Výplod vaší fantazie?

Pěkný den.

JZ

tak jeden problém spočívá v tom, že masové šíření úmyslných lží nebo polopravd stojí u základů informační ekologie každé společnosti. Například české televizní kanály chrlí televizní pohádky, které vykreslují úmyslně zcela mylný obraz světa a mrzačí tak děti i rozsáhlou slabomyslnou část dospělé populace. Nějaké rozsáhlé trestní stíhání lidí nebo organizací za šíření pohádek nebo povídaček o tzv. "ježíškovi" by ale asi nedopadlo dobře. Při současné kognitivní úrovni obyvatelstva by se jistě našla dlouhá řada lidí co by vztekle dupali a pištěli, že ježíšek doopravdy existuje, doopravdy hodnotí způsobnost nezletilých, a doopravdy nosí dárky těm hodnějším, a tihle lidi by mohli snadno vyhrát volby a např. nutit akademii věd do výzkumu o tom, jak to ten ježíšek dělá

HH

To, že Ukrajinci vidí Banderu jinak než normální lidé znali minulosti už tu bylo před 2lety. Jenže stále platí Norimberk. Nebo budeme dále přepisovat historii?

Co na to asi říkaji pozůstalí obětí Banderovců?

JZ

Křivek Hasík vidí jen tak jinak vrahy, kteří vraždí nevině lidí.

  • Počet článků 1312
  • Celková karma 33,95
  • Průměrná čtenost 2997x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.