Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S demokracií tohle nemá nic společného!!! Že jste nebyl zděšen stavem státu za vlády ODS a ČSSD. Kdy se tunelovalo, kauza stíhala kauzu, nikdo potrestaný, biliony tekly na konta mafiánů, okaté fígle ala FVE nás ještě teď stojí desítky miliard ročně, banky přenechané cizincům od nás ročně odsávají 80 miliard dividend atd. Kolik nesmyslných projektů bylo postaveno za miliardy dotací EU a vy jste zděšen nad 47 miliony, notabene vrácených Bruselu.

11 7
možnosti
Foto

Pane Bicero - jistě o tom napíšete vydatný blog. A k tématu mého blogu by nic nebylo?

4 7
možnosti
MV

V tomto případě není důležité, co si myslí obviněný, ale co říká vyšetřovatel.

7 2
možnosti
Foto

Důležitý bude až rozsudek. A také to, jestli celou kauzu nesmázne Zeman udělením milosti.

8 0
možnosti
Foto

H16a69n65a 10V71l60k10o17v14á

17. 4. 2019 18:11

Popravdě když od známých u Policie zaměstnaných slyším jak to tam chodí, zaplaťpánbu alespoň za tohle obvinění.

2 2
možnosti
MB

"Nevím, kdo Čapí Hnízdo vlastní! Nóó, moje děti - chránil jsem je" ...

Čestné slovo ! V ČR neznám OTCE, který by své děti tak zhanobil a i svou ženu dostal před soud! Měli jsme otce s igelitkou, odklaněče, chovatele Veverek ap. Tento otec, je Dvojnásobně - Mezinárodně uznán, jako agent STB = Bureš. (Slovensko + Štrasburk). Můj otec, mne plísnil za nečisté boty, zmuchlaný kapesník a dlouhé vlasy! Abych - naši rodinu neznemožnil ! ... :-)

8 3
možnosti
MV

... no tak boty má Andrej vzdy vypulirovany fajnove. Horší je to s jeho ne zrovna vypulirovany charakter.

11 0
možnosti
Foto

Pan Babiš je jednoznačně nevinen. Za všechno může přece Kalousek a 168 hodin spolu s Reportéry ČT.

Co je na tom nejasného?

22 1
možnosti
Foto

R^! (Taky nechápu - co nechápou ...)

7 0
možnosti
  • Počet článků 1312
  • Celková karma 33,87
  • Průměrná čtenost 2997x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.