Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZD

Jestli máte nápad jak efektivněji řešit nedobrou bilanci je jen škodou tohoto národa, že jej neprezentujete a že vláda podle něj neřídí. Jestli žádný nápad nemáte - musíte, jako my ostatní, vzít zavděk tím co vedení země pro změnu dělá. Nebo se budete - stejně jako autor - ztrapňovat tím, že mezistátní návštěva s podnikateli a sportovci je výlet rozmařilého staříka?

0 0
možnosti
Foto

Paní Moudrá, Zeman už dělá jenom to, co je pro něho příjemné :-/:-)

2 7
možnosti
Foto

V tom se od Vás zjevně neliší, milá paní Jandová.;-D

5 0
možnosti
Foto

Akorát, že mně jsou příjemnější jiné věci, než lézt komoušům někam :-/

3 1
možnosti
JN

Každému je samozřejmě příjemné něco jiného. Ovšem když se třeba chlap začne na stará kolena vydávat za ženskou... :-/:-)

4 0
možnosti
PS

Raději lezu někam Vodvarkovi...

1 0
možnosti
Foto

Nad tím, co je příjemné právě Vám, tu často kroutím hlavou.....8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,89
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.