Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

P25e52t11r 58S60k35á81l98a

22. 7. 2019 18:23

Tak mizerná doprava z letiště je opravdu málokde, na čínské restaurace a pouliční umělce ovšem narazíte všude. Prodej nejrůznějších kýčů také není výsadou pouze Prahy, tak koncentrovaný hnus jako je pasáž u Karlových lázní ovšem jen tak k vidění nebývá.

6 0
možnosti

Abych se přiznal, nelétám moc po Evropě. Jsem zvyklý na asijské a jihoamerické letiště. A ta doprava mi přijde zcela bezproblémová. Třeba letos v Limě jsem se ohromě pobavil. Potkal jsem tam na parkovišti nějaké anglána, který tam čekal na autobus. Domluvil jsem se s ním, že si vezmeme spolu taxíka. Ten taxík ho stál méně, než kolik by zaplatil za autobus.

Tohle lidé, co cestují maximálně tak do Londýna či Barcelony, nevidí.

1 0
možnosti
PK

No může být. i když kamarádi ze státu si především pochvaluji dopravu, tedy tu hromadnou. Na druhou stranu v každé zemi Evropy mají o naší cestovní kultuře velmi dobré informace, takže by neměli být překvapeni příliš překvapeni našimi specialitkami (tedy v tom horším slova smyslu).

A jak ve státech ,,, hned první den jsem fofroval a nepochopil systém New York City Subway a dostat se na letiště a nebo do jednotlivých čtvrtí třeba do Quensu nebo na Staten Island nebylo pro mě brnkačka. A později třeba poprvé najít v Philadelphii stadion Eagles , Financial Fields (je to jednoduchý , stačí subway) taky jsem tápal. ale fakt je, že nyní je to tam všude perfekt značený. Naštěstí jsem nikdy nepobýval v Londýně tam bych asi zmatkoval a stejně v Paříži.

0 0
možnosti
Foto

V New Yorku, Philadelphii, Londýně a Paříži je orientace velice snadná. Naopak v Praze stojí vždy hloučky cizinců (včetně ze Slovenska a i z mimo Prahy) a dlouze zkoumají, které ze dvou nástupišť metra je to jejich.

1 0
možnosti
Foto

V popisu toho nočního života máte ještě citelné mezery a vědomostní nedostatky. Měl byste si proto doplnit vzdělání takovým večerem na Václaváku ;-D

Takže, první část za 1, závěrečná část za 3, výsledná známka 2! A karma.

1 0
možnosti
JV

Výstižné a pravdivé.R^

5 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,60
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.