Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ČP

Představte si, že dokonce v daních a v účetnictví ;-)

2 0
možnosti
OU
ZH

Nebo další možnost, vystupuje tu pod nepravým jménem. A to je proti pravidlům stanoveným redakcí. Tedy by měl být smazán. Další možností je, že je placeným trollem a po babišovsku sprostě lže. :-)

3 1
možnosti
ZZ

S každým, kdo má jiný názor, nebo dokonce osobní zkušenost, než vy, je potřeba exemplárně zatočit !!!

Hezký příklad demokracie Modrých strak !!!!

;-D;-D;-D

1 2
možnosti
ZH

Považujete za jiný názor to, že někdo o sobě tvrdí, že tady v ČR podniká, ale přitom není dohledatelný v rejstříkách podnikatelů? Nebo zase jen musíte trollit? Kolik za to dostáváte?

1 1
možnosti
KK

Mě fascinuje, že někdo má potřebu dohledávat v nějakých rejsřících, jestli jeho oponent podniká, nebo ne. Navíc to, že jste ho nedohledal, vůbec nedokazuje, že nepodniká.

2 1
možnosti
OU
KK

A kdo teda podle vás jsem?

1 0
možnosti
ZH

Pana Poborského to patrně baví, nebo si chtěl ověřit, zda píše pan Poštolka pravdu. Podnikání u nás je spojeno s jistými zákonnými podmínkami, z čehož plyne, že takový podnikatel je dohledatelný v příslušném rejstříku. Pokud není, pak buďto lže, nebo podniká nezákonně, nebo tu vystupuje pod falešným jménem.

1 1
možnosti
OU
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,60
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.