Gratulace panu prezidentovi Zemanovi

I já jsem prozřel a pochopil jsem, že bude lepším prezidentem, než všichni jeho protikandidáti. Ale především bude určitě lepším prezidentem, než poslední z nich, prof. Drahoš. 

Proto gratuluji ke zvolení, přeji hodně zdraví, které on opravdu potřebuje, ale hlavně gratuluji všemu českému lidu za jeho moudré rozhodnutí. Lépe si opravdu vybrat nemohl a věřím že pan prezident bude hájit české národní zájmy. 

Když jsem po volbách viděl, co je pan profesor Drahoš zač, tak chápu, že jsem se mýlil, když jsem ho podporoval a byla by obrovská tragédie pro celý český národ, kdyby měl volby vyhrát. 

Svou podporou p. Drahošovi jsem se stal vlastizrádcem. Naštěstí toho teď lituji.
On je ten Drahoš vlastně napůl imigrant. No není to tak Máňóóó?
A navíc ještě pedofil.

A už vůbec si nedokážu představit, že by náš pan prezident holdoval alkoholu: 

 

Zato náš pan dnes již znovuzvolený prezident je velký kabrňák. Jak nám sdělil europoslanec za ČSSD Jan Keller, podívejte se, co všechno navzdory svému chatrnému zdraví během minulého mandátu dokázal:

 

Je jasné, že volba dopadla velmi dobře. Proto se sluší panu prezidentovi poblahopřát nejen česky, jako nahoře, ale i v jeho oblíbených jazycích, ať má radost (já jsem ještě nevzdělaný neuvědomělý neznalec, tak jsem ten překlad musel nechat na Googlovi a proto jistě není dokonalý): 

?????????? ??? ? ????????, ? ????? ???????? ????????, ? ??????? ?? ????????????? ?????????, ?? ? ???????? ??????????? ???? ??????? ????? ?? ??? ?????? ???????. ?? ????????????? ?? ?????? ????????, ? ? ??????, ??? ????????? ????? ???????? ???????? ???????? ??????.

????,????????,?????????????????? ????????,????????????????

Ostatně, možná bychom se těmi jazyky měli již pomalu začít hlouběji zabývat všichni. Tak to přeci chceme, viďte? 

Autor: Tomáš Flaška | úterý 30.1.2018 11:22 | karma článku: 33,22 | přečteno: 2060x