Snový inaugurační projev pana prezidenta

Vážení spoluobčané, shledáváme se zde již podruhé a naposledy. Chtěl bych vás všechny při té příležitosti pozdravit a popřát vám i nadále mnoho úspěšných, šťastných a hlavně zdravých dnů.

Především bych vám všem chtěl poděkovat za to, že jste mi dali svou důvěru a vynasnažím se ji nezklamat. Budu se snažit být prezidentem i té skoro poloviny z vás, kteří mi hlas nedali. Každý může mít svůj názor a já se vynasnažím, aby i ten nejmenší nebyl přehlížen. A doufám, že během svého mandátu  naplním očekávání těch, co mi dali hlas a snad i mile překvapím ty, co mi důvěřovali méně.

Žijeme v úžasné době. Míra nezaměstnanosti je na jedné z nejnižších úrovní za existenci České republiky, hospodářský růst je nejvyšší v Evropě a to vše se začíná projevovat už i v peněženkách nás všech. Nikdy v dějinách se nám nedařilo hospodářsky tak dobře a nikdy v dějinách se Česká republika musela tak málo strachovat z nějakých svých sousedů. A já jsem šťastný, že právě v takovýchto časech mohu být vašim prezidentem. Ještě jednou děkuji za vaši důvěru.

Za to vše bychom měli poděkovat všemu dělnému lidu, všem sekretářkám, uklízečkám, ale i úředníkům a třeba záchranářům. Nemohu zde vyjmenovat všechny profese, a ti ostatní prosím prominou, ale pro chod země je důležitý každý, i ten nejposlednější z posledních v nějaké firmě či úřadu. A myslím tím i politiky. Poděkujme našim vládnoucím za úspěšné směrování, ale i opozici, že vyzdvihováním nedostatků ty vládnoucí cílila správným směrem. I opačné názory k životu patří. Děkuji všem, i těm, co mi důvěřují méně a dávají to veřejně najevo. Na svůj názor mají právo.

Naše zem je krásná. Oplývá nádhernými přírodními útvary, úchvatnými historickými stavbami, bohatou historií a překrásnými městy. A nejen to. V té zemi žije i činorodý, pracovitý a šikovný národ. Je mi ctí být v jeho čele.

Vážení spoluobčané, popřejme si, aby nám ten elán, ta dobrá léta, to nadšení, ale i naše vůle a píle zůstaly i do budoucna. Jak jsem slíbil, budu se snažit toto všemi prostředky podporovat. Pokud budete mít dojem, že něco dělám špatně, rád si poslechnu kritiku a bude-li oprávněná, pokusím se o nápravu. Jsem přeci jen pouze vaším úředníkem. A v tomto duchu bych rád vykonával i svůj úřad.

Děkuji vám za pozornost.

***************************

A zazvonil zvonec, a pohádky byl konec.

Autor: Tomáš Flaška | čtvrtek 8.3.2018 17:33 | karma článku: 36,72 | přečteno: 1195x