Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J29o68z40e36f 72N19o82v60a50k

22. 11. 2014 14:23

Doba na sankce je víc než příznivá, protože cena ropy, na jejímž vývozu je ruský státní rozpočet kriticky závislý, trvale padá. Pokud to vydrží, Rusko by mělo velké problémy i bez sankcí, jelikož na export nemá moc co nabídnout.

6 1
možnosti
Foto

Nejen ropa. Padá i kurz rublu. Jediné, co Rusko má, jsou suroviny. Jinak nemá co světu nabízet. A možná se ptejme, zda ty suroviny jsou na území Ruska, jako takového, anebo na území federovaných republik.

5 3
možnosti
PK

P81a47v20e42l 43K28r83á16l

22. 11. 2014 14:22

Jsem stejného názoru,jen MZ říká na Rhodosu jak jsou špatné,jen tak dál.A máte absolutní pravdu,stačí málo aby sankce USA a Evropa zrušila,ale to si bude Moskva muset uvědomit sama.R^

7 1
možnosti
MD

Zatim nemusite sundavat kastrol z hlavy. Hospodarska recese v EU, jeji zadluzeni, kosile v podobe devalvace koruny je zatim jen tukanim lzici. Naberacka teprve prijde naradu.

4 6
možnosti
LJ

Budete s ní mlátit?

4 2
možnosti
LW
  • Počet článků 1316
  • Celková karma 32,99
  • Průměrná čtenost 2988x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.