Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Ta soudružka se mýlí.

Nebyl to jen majetkový převrat.

A kdo si myslí, že komunisti jen vrátili co nakradli, měl by si vzpomenout, že tady po víc než 40 let několik milionů lidí pracovalo a to bylo "vráceno" také...

0 3
možnosti
Foto

J58a39k94u65b 59R44o58t49h

15. 12. 2015 15:11

Komunisti nic nevrátili. Kdyby komouši něco vraceli, tak naše (nejen) rodina dodnes nic nemá. A mimochodem, komu a co bylo "vráceno" z toho, co zde "zpracovali" (???, vlastně nevím, jak to Kounovský myslíte) lidi? ;-€

9 0
možnosti
Foto

Jenom faktická poznámka, Tomáši. Podle mnoha expertů včetně blogera Hejny "zcizeno" značí legální převod majetku. Tedy "zcizil jsem chalupu" znamená, podle tohoto výkladu slova zcizit, něco jako daroval či prodal jsem chalupu.

Pro nelegální převod majetku se používá slovo "odcizit".

2 2
možnosti
Foto

Modernější je "odklonit", případně "přemístit".

3 0
možnosti
JM

klid pane, komunisté jsou politicky mrtvou stranou, kterou nemá cenu 26 let po převratu řešit, máme jiné a podstatnější problémy v současnosti a pro budoucnost. Ono - i kdyby se komunisté dostali do vlády, tak Filip a spol. by se podělali zděšením, že mají také odpovědnost, a za pár měsíců by šli od válu. V podstatě jen neškodně pindají, s Leninem či Stalinem nemají rozhodně společného nic, takový Stalin vidět Ransdorfa, tak by ho asi trefil šlak.

7 0
možnosti
PK

P77a25v27e72l 11K22u11l13a

15. 12. 2015 14:57

Na druhou stranu, mohla by být mrtvější :-)

12 0
možnosti
PK

P86a13v34e88l 75K23u75l44a

15. 12. 2015 14:52

Tomáši, já myslím, že je dobře, že jsou v KSČM takoví lidé, jako Lysáková, Semelová, nebo Ransdorf. Čím hůře, tím lépe :-)

8 0
možnosti
Foto

Šedivá je teorie, zelený strom života. Takovéto úvahy nikdy nefungovaly.

Já jsem si kdysi myslel, že Zeman ČSSD zabije a on ji dostal do Strakovky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1316
  • Celková karma 32,99
  • Průměrná čtenost 2988x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.