Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Před uprchlickou krizí bych zcela určitě v případném referendu nehlasoval pro czexit. Dnes už si tím tak jist nejsem. Jinak s vámi souhlasím, že ty včerejší Zemanovy výroky byly hodně humpolácké. Teď už jen chybí, aby někde veřejně prohlásil, že je výhodné být členem NATO a nedodržovat přitom závazek v podobě 2% výdajů na zbrojení, protože to se přece vyplatí ! :-P

8 2
možnosti
JN

Za těch 55 let, co jsem na světě, jsem zažil 6 prezidentů.

Prvního pamatuji jen jméno, ale nějak jsem měl ve školce jiné zájmy, takže jej nemohu hodnotit. U zbývajících pěti jsem měl nějaký důvod, abych se styděl. Ten současný není v tomto ohledu rekordman.

11 0
možnosti
PH

P72a54v93e65l 21H16o35r98á53k

15. 9. 2016 12:03

Za generála Svobodu se snad stydět nemusíme.

0 1
možnosti
Foto

,,Teď už se za svého prezidenta stydím tuplovaně"8-o

Inu, mnohé nádoby prázdně duní a ještě přitom slastně funí. Která je která, skoro čistá? Ale neva. Karma je jistá;-D

5 3
možnosti
LV

Četl jste zdejší Manertovu interpretaci nebo originální projev?

12 0
možnosti
MN

Zeman je ve všech svých projevech svůj, je zcela autentický, nebojí se nikoho a neopakuje dokola politicky korektní fráze. A ta politická nekorektnost nejvíce zvedá se židlí milovníky "evropských hodnot", které jsou jak Culombova manželka - pořád se o nich mluví, ale nejsou vidět.

Zeman své projevy vždy vede na hladině pragmatického cynismu a i ten výrok převzatý od ABBA "money, money, money", který mu vyčítáte, je evidentní nadsázkou. Netřeba přestat pohoršením dýchat.

48 7
možnosti
OK

Zeman je svůj. A možná trochu Putinův. Můj ne.

14 12
možnosti
JS

Já se stydím už hodně dlouho, prakticky hned po jeho prvním proslovu..a je to horší a horší :-/

15 14
možnosti
Foto

Máte naprostou pravdu, Tomáši. Bohužel ale většina jeho voličů právě toto na něm oceňuje, protože také rádi berou, ale neradi dávají

12 12
možnosti

Miloše Zemana nemusím, ale včera jsem ho poslouchal a toto čtení vnímám tak trochu jako podpásovku!

:-)

30 4
možnosti
JV

Ta bytost na hrade je ale typicky cechacek, proto ma furt tolik obdivovatelu.

Za blok velka karmaR^

8 18
možnosti
OU
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,81
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.