Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Myslím, že to přeháníte.

I jiní prezidenti mají své mouchy.

9 3
možnosti
JV

Ta jeho moucha je velka jak slon!!

5 10
možnosti
JH

Tuplovaně? A není to málo, Antone Pavloviči?:-)

7 3
možnosti
Foto

Každý nemá takový žaludek jako vy, pane Havránku

5 8
možnosti
JZ

To neděláte dobře, styděť se za něco, co řekli jiní, je blbost.

Ale nedělejte si iluze, že by ten člověk mluvil z duše jen "čecháčkům". Jediná typicky česká vlastnost je přesvědčení, že jsme v tomto ohledu nějak jedineční a všude jinde jsou pokrokovější a v myšlení vyspělejší.

9 1
možnosti

Také se mi zdá, že Miloš Zeman občas mluví zduše Rusům, Číňanům, Putinovi...

9 7
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,82
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.