Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ON

Nesnáším Babiše ale v tomto má pravdu. Daně se platit musí. A náklady na to nejsou velké. Se zájmem jsem si o tom poslechl diskuzi ve sněmovně a nejvíc mě dostal Fiala. Jeho proslov vyzněl tak že to má být dobrá vůle podnikatelů jestli platí daně. Nestačil jsem zírat. Neplacení daní je jeden z nejtěžších zločinů v západní společnosti. Pokud to záleží pouze na podnikatelých samých jestli ty daně a kolik budou platit nepatříme do západní společnosti.

7 7
možnosti
Foto

Pane Nýči nesouhlasím s vámi. Plus jsem dal za to že neplatit daně je těžký zločin. Ale kvůli pár velkým rybám ničit většinu malých je také moc špatně.

9 2
možnosti
ZH

Na práskače je u nás docela spoleh, a tenhle typ práská rád. :-/

Ovšem dívejte se na to optimisticky, taky si Babča mohl vybrat Portugalský model.

Včera jsem zaslechl část reportáže na DLF a tam to maj vymakaný do posledního detailu. Zaplatíte, dostanete účtenku, doma jí šoupnete na net a finančák Vám část daně vrátí. Teda tak jsem to z toho úryvku pochopil. Tedy každý zákazník je placený finanční kontrolor. :-)

4 1
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,84
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.