Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VPS

Velmi trapný článek! Jako skoro každý od vás.

V Itálii vás kontrola před prodejnou, kde jste něco koupil může pokutovat za to, že jí nepředložíte účtenku!

7 17
možnosti
Foto

Asi jsem méně chápavý, ale co to má společného s tématem blogu?

14 3
možnosti
MK

Prásknout?? Upozornit,že podnikatel řádně neplní své povinnosti,okrádá stát,potažmo mne a všechny ostatní občany,kteří tyto daně poctivě a ze zákona platí.....Nepřispívá na fungování státu jako takového a spoléhá na daně zaměstnanců.

6 10
možnosti
VK

Chybi vam to hodne co? Nu, co se v mladi naucis...

5 5
možnosti
JH

J14a78n 98H41l56e41d63í77k

10. 1. 2017 18:03

když sdělím úřadu nepravost, přikrádání, je mou občanskou povinností nahlásit kauzu příslušnému úřadu. --- Tolerování lumpáren zapříčiňuje další a větší krytí přestupků až zločinů. Je to nahrávání bordýlkům, které se stávají pomalu českým atributem, už i trapně známým v zahraničí.

6 3
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^

7 4
možnosti

Nu dobře, a kde je hranice mezi udáváním a nahlášením? Když oznámím trestný čin, jsem bonzák? Když oznámím přestupek, jsem bonzák? Když oznámím chování které mi vadí a chci nápravu, jsem bonzák?

Pokud definujeme rozdíl mezi bonzováním a hlášením anonymitou, není to náhodou často kvůli tomu, že dotyčný by se rád bonzákovi pomstil?

Je to jen k zamyšlení. Často je rozdíl mezi žádoucím a nežádoucím chování jen v subjektivním náhledu, jak se chování jeví z našeho pohledu.

Další možnost pohledu je, jak byste nežádoucí chování řešili Vy. Dám příklad. Kuřák si zapálí na zastávce plné lidí a při upozornění, že to není moc slušné, Vás pošle tam kde slunko nesvítí a odplivne si Vám na kalhoty. Co uděláte?

8 0
možnosti
Foto

Podle mě udávání je s nějakým postranním nečestným úmyslem. Bujelo hodně za okupace, kde příležitostí bylo spousta a lidé se takto mstili sousedům.

Nahlásili třeba Gestapu, že někdo zabil načerno prase.

Naše malá firmička se kdysi stala cílem pokusu o podvod. Byl docela rafinovaný a já ho zpočátku "sbaštil".

Pak jsem prokoukl a věc oznámil policii. To,, podle mě, udávání nebylo.

3 1
možnosti
Foto

A že se to tu rozproudilo? Bylo to takové polochcíplé a stačilo pár inteligentních poznámek a už to tu sviští, že pane Flaško?

Vy z toho nemáte radost?

2 0
možnosti
JK

Karma!

A jak to tak nějakou dobu již pozoruji, není náhodou možné, že p. Marek je vlastně p. Hermánek? ...totiž napadlo mě to hned, ještě než se p. "Marek" přiznal, a pak, když na jeho příspěvek reaguje notabene p. Hermánek...tak si nemohu pomoci...;-D

2 3
možnosti
Foto

I74v91a58n 49M91a93r96e92k

10. 1. 2017 17:05

Zdravím p.Flaško. Děkuji upřímně za skvělou propagaci mého příspěvku . Pokud jste ho ale uveřejnil , měl jste k tomu přidat i své "příspěvky" a urážky na jejichž popud jsem tak učinil. Nakonec jak vidíte, já se za své počínání nestydím , anonymní udávání nechávám jiným . Např. téměř ve stejném čase pod stejným blogem byly "zmizeny" i mé dva příspěvky . . . . . .k tomu se ale těžko "někdo" přizná , a nebo že by ?

S tím názvem blogu slovo po slově nezbývá než souhlasit . R^

1 3
možnosti
Foto

Nechtěl jsem vás jmenovat, ale jsem rád že jste se k tomu přiznal. Ostatně u vás to nebyl ani první, ani jediný případ. A co se týče mých příspěvků, klidně je sem dejte, já se nemám za co stydět. Já vám to nesmáznu, nebojte se. Oni jsou totiž hluboce pravdivé.

4 2
možnosti
Foto

Anonymní bonzování, navíc státem organizované, je znakem jeho úpadku, neschopnosti plnit své funkce a přenáší to na občany .

Jenže: když to stát už nezvládá, tak proč si toho tolik bere? Pak musí jít s kyjem na všech a apriori kriminalizuje i nevinné, aby se marně snažil dosáhnout na jednotlivce. Je obecně známé, že dosažení 100% je složité a nákladně a je levnější počítat třeba s 98%.

Vám karma.

11 2
možnosti
Foto

Tak, všichni víme, že naším vzorem jsou USA, ale některé americké výrazy už mi z paměti vypadly.

Na amerických dálnicích bývají pruhy pro "hromadnou dopravu" (ten americký výraz mi vypadl, jsem už starý a nemohoucí) a nad nimi jsou často velké dálniční cedule.

Oznamte, (či lépe řečeno nabonzujte) nám čísla vozů, obsazené jen jednou osobou.

To ale, samozřejmě, žádné anonymní udávání není, protože dotyčný ohlašovatel, oznamovatel či bonzák musí nejprve na nejbližší policejní stanici prokázat svou totožnost a ne, jen tak z telefonu, něco anonymně oznamovat.

1 2
možnosti
Foto

Článek vysoce hodnotím a myslím, že v jeho smyslu by měl pan Flaška založit další oznamovací web, tzv Lex Babiš 2, kde by lidé mohli oznamovat podnikatele, kteří zbohatli, ač jsou chaotičtí.

Cituji z článku:

Tohle je nějaké promyšlené koncepční jednání? To je jen chaos. Ale především, jak může být takovýto chaotik druhým nejbohatším člověkem v Česku? Nesmrdí tu něco?

Zdroj: http://flaska.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=579509

1 2
možnosti
SS

Byt vami tak se bojim o misto ... Vas zamestnavatel by mohl zjistit, jak jste donasel na jednoho z byvalych zamestnavatelu a jeste se tim tady na blogu chlubite - "rozvedko" ...

1 2
možnosti
  • Počet článků 1312
  • Celková karma 33,79
  • Průměrná čtenost 2997x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.