Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma! A malá poznámka k těm "bezdokladům". Sousedka si nechala vymalovat "bezdokladu bezdaně! a nadávala na malíře, jaký je to zloděj (když už byl pryč, pochopitelně). Tak jsem jí vysvětlila, že ten, kdo okradl stát, není ten malíř, ale ona. Jestli to myslí vážně, měla by si zajít na Finančák a těch 21% z materiálu a práce jim tam dát hezky do pokladny.

16 0
možnosti
JB

Jednoduché a hezké.

1 0
možnosti
FS

Zaujatost a jenom zaujatost.

2 11
možnosti
Foto

Kdybyste mě pochválil, tak bych se nad sebou musel zamyslet. Takhle je to OK a váš komentář mi jen potvrzuje správnost mých úvah ;-).

5 0
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,76
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.