Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J66a92n 86Z98i59e60g71l79e36r 1851256171138

Zasloužená karma. :-)R^

0/0
28.3.2017 9:32

Z60o40r31a 33Š35u59l57c74o19v50á 6204729837429

A nejuvědomělejší je zase Hermánek s bávem na LPG;-D.

0/0
27.3.2017 22:12

T64o80m76á32š 21D71v74o23ř41á39k 6747395123867

V článku popsanému rádoby-ekologovi, který nemá na elektromobil, ale má na nafťák, by měl prodejce logicky nabídnout vůz pohonem na relativně nejčistější fosilní palivo, tj. CNG. Nikoli diesel, který je naopak zdaleka nejšpinavější palivo. Vůz na CNG je cenově srovnatelný s dieselem.

Výrobce vozů na jakýkoliv pohon by se pak měl v první řadě zdržet podvodů ve vykazování LIBOVOLNÝCH údajů a neohánět se přitom výmluvami, že to tak dělají všichni, že se to tak dělá už dlouho, že to jinak nejde, případně že tohle stejně žádný zákazník neřeší.

Pokud VW neumí vyrobit diesel, který bude plnit EURO 6, tak ať je nevyrábějí a hněv lidí nechť se obrátí proti politikům, kteří ty normy sepsali a prosadili. Ty normy jsou známé dlouhé roky dopředu, takže i VW měl čas se přizpůsobit nebo se na naftu úplně vykašlat. Neudělal ani jedno a místo toho se rozhodl testy zfixlovat. Takoví vychytralí šíbři si podle mě žádné slitování nezaslouží.

0/0
27.3.2017 17:29

V91o98k90o30u55n 64V96l40a68d42i98m35i74r 8432568529758

V tech emisich jsou uz namoceni temer vsichni vyrobci Automobilu. Snad jen s vyjimkou BMW.

A jestli so to dobre pamatuji, tachometry maji ze zajima toleranci +_ 10%, Ale pri padesatikilometrove fachlich jen polovicni.

+1/0
27.3.2017 15:47

J35i74ř28í 16J98i59r62o14u45d38e47k 8976919584954

;-) Celá ,,aféra" je primárně o konkurenčním boji, nikoli o ,,nějaké" EKOLOGII:-(

Že celá finta dříve nebo později praskne bylo jasné i samotným výrobcům. Nakonec i z těchto důvodů si vytvářejí potřebné finanč. rezervy. Výrobce to nejen nepoloží, ale naopak následně opět zase pod hlavičkou náprav a inovací posílí. A opět vše zaplatí toliko zákazníci. A jinak, z benzinu se odbouralo olovo, naftové motory se příliš neřešily. Co se olova týká, pozdě, ale přece. Ovšem oxidy dusíku jej v mnohém ,,nahradí":-/ Co se elmobilů týká, zatím se příliš nemluví o ekologic. likvidaci, či využití baterií po ukončení jejich životnosti. Dtto nastane po ukončení životností solar panelů z elektráren. Atp.

0/0
27.3.2017 13:38

P57e70t81r 20A58g89u27l29á44r 4347228440334

Také to mohl být od vedení VW pokus o daňový podvod: "V listopadu 2015 následně němečtí prokurátoři začali vyšetřovat podezření z daňových úniků spojených s emisním skandálem automobilky. Vyšetřování se týká nesprávných údajů o emisích oxidu uhličitého, které jsou důležitým kritériem při výpočtu daně u motorových vozidel." wiki

0/0
27.3.2017 14:20

J84i95ř41í 65J88i63r49o64u82d79e92k 8486379254204

Ani to nelze vyloučit. Vše souvisí se vším a jako vždy jde o peníze až v první řadě;-)

0/0
27.3.2017 16:03

P35e59t41r 76A82g12u77l14á60r 4467928850184

Sice nesouhlasím s tím, že je na vině jen VW, ale přejít to mlčením nejde. Když si objednáte steak ze svíčkové a zaplatíte ho, ale dostanete panenku, také budete prskat. Když to bude ta restaurace dělat roky každému zákazníkovi a kontrolní orgány se budou tvářit, že je vše v pořádku, také budete rudý vzteky. Jediný na koho má ta kauza dopad jsou zákazníci a akcionáři. Myslete si klidně že jsem závistivec, ale nechápu, proč by měli akcionáři být v pohodě a zákazníci ostrouhat. Už jenom to vědomí, že někde VW odškodňuje a jinde se tváří přezíravě je stresující.

+1/0
27.3.2017 13:33
Foto

T54o83m80á86š 24F39l28a48š96k81a 5195375196411

S tou svíčkovou máte pravdu. Kupujete si jí podle jejích vlastností, tedy chuti a řekněme šťavnatosti masa. Auto si taky kupujete podle vzhledu, výkonu a výbavy. Ale 99% zákazníků neřeší při výběru auta emise. Je jim to fuk. Stejně jako vám, jestli ta kráva spásala trávu v Česku nebo Maďarsku.

+3/0
27.3.2017 13:58

P73e89t88r 70A30g73u17l92á84r 4917448600304

Pro mne je to podvod jako vyšitý. Kdo jiného uvede v omyl s cílem přivodit zisk sobě (což se stalo) nebo osobě třetí a způsobí přitom škodu nemalého rozsahu, je vinen trestným činem podvodu. To, že se daří VW přesvědčovat společnost, že vlastně nikomu škoda nevznikla, je chrání před podobnou žalobou. Škoda samozřejmně vznikla a je jen úhlem pohledu jak ji budete počítat.

+1/0
27.3.2017 14:12

T17o91m79á28š 95D76v40o19ř98á97k 6157345973957

Podle sebe soudím tebe?

Já třeba emise při nákupu řeším. Neříkám, že je to rozhodující kritérium, ale v úvahu to beru. Že jsou testy emisí pochybné a nedostatečné, to není problém VW. Nicméně, pokud cíleně podváděli i při těchto "děravých" testech, tak potrestat zaslouží. Jestliže bych si od nich koupil auto, u kterého deklarují nějaké emise, a ty by pak v reálném provozu vycházely vyšší ne o desítky, ale o stovky procent, logicky bych se cítil podveden.

A není pravda, že by VW "nemohl jinak", protože fyzikální zákony. Samozřejmě, že "mohl jinak" a také nakonec jinak konal. Diesely s AdBlue už Euro 6 plus mínus plní i v reálném provozu.

0/0
27.3.2017 17:11
Foto

T70o38m76á32š 48F73l70a13š23k70a 5755715216101

Ano, já emise neřeším vůbec. A ve svém okolí neznám nikoho, kdo by je řešil. A že je tam automobilistů dost, včetně šéfů, kteří obhospodařují firemní vozový park.

+2/0
28.3.2017 7:26

L60u97k88á51š 63Š18m21a55h26e62l 2237604772314

Dvě poznámky: 1) Dieselgate je primárně o emisích NOx, ne CO2. 2) Tachometr měří víc proto, aby potom někde nějaký radar vás nezastihl s překročenou rychlostí i přesto, že jste podle tachometru jel akorát.

+2/0
27.3.2017 13:07





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.