Diskuse
Zelení automobiloví vyžírci
Děkujeme za pochopení.
Z52o12r19a 33Š36u86l75c11o48v83á
A nejuvědomělejší je zase Hermánek s bávem na LPG.
T72o44m83á65š 60D42v85o13ř63á83k
V článku popsanému rádoby-ekologovi, který nemá na elektromobil, ale má na nafťák, by měl prodejce logicky nabídnout vůz pohonem na relativně nejčistější fosilní palivo, tj. CNG. Nikoli diesel, který je naopak zdaleka nejšpinavější palivo. Vůz na CNG je cenově srovnatelný s dieselem.
Výrobce vozů na jakýkoliv pohon by se pak měl v první řadě zdržet podvodů ve vykazování LIBOVOLNÝCH údajů a neohánět se přitom výmluvami, že to tak dělají všichni, že se to tak dělá už dlouho, že to jinak nejde, případně že tohle stejně žádný zákazník neřeší.
Pokud VW neumí vyrobit diesel, který bude plnit EURO 6, tak ať je nevyrábějí a hněv lidí nechť se obrátí proti politikům, kteří ty normy sepsali a prosadili. Ty normy jsou známé dlouhé roky dopředu, takže i VW měl čas se přizpůsobit nebo se na naftu úplně vykašlat. Neudělal ani jedno a místo toho se rozhodl testy zfixlovat. Takoví vychytralí šíbři si podle mě žádné slitování nezaslouží.
V38o65k48o85u41n 25V48l37a24d53i48m95i69r
V tech emisich jsou uz namoceni temer vsichni vyrobci Automobilu. Snad jen s vyjimkou BMW.
A jestli so to dobre pamatuji, tachometry maji ze zajima toleranci +_ 10%, Ale pri padesatikilometrove fachlich jen polovicni.
J44i65ř30í 51J42i65r11o45u15d69e67k
Celá ,,aféra" je primárně o konkurenčním boji, nikoli o ,,nějaké" EKOLOGII
Že celá finta dříve nebo později praskne bylo jasné i samotným výrobcům. Nakonec i z těchto důvodů si vytvářejí potřebné finanč. rezervy. Výrobce to nejen nepoloží, ale naopak následně opět zase pod hlavičkou náprav a inovací posílí. A opět vše zaplatí toliko zákazníci. A jinak, z benzinu se odbouralo olovo, naftové motory se příliš neřešily. Co se olova týká, pozdě, ale přece. Ovšem oxidy dusíku jej v mnohém ,,nahradí" Co se elmobilů týká, zatím se příliš nemluví o ekologic. likvidaci, či využití baterií po ukončení jejich životnosti. Dtto nastane po ukončení životností solar panelů z elektráren. Atp.
P55e49t29r 25A24g13u97l96á54r
Také to mohl být od vedení VW pokus o daňový podvod: "V listopadu 2015 následně němečtí prokurátoři začali vyšetřovat podezření z daňových úniků spojených s emisním skandálem automobilky. Vyšetřování se týká nesprávných údajů o emisích oxidu uhličitého, které jsou důležitým kritériem při výpočtu daně u motorových vozidel." wiki
P37e86t62r 33A91g20u47l48á85r
Sice nesouhlasím s tím, že je na vině jen VW, ale přejít to mlčením nejde. Když si objednáte steak ze svíčkové a zaplatíte ho, ale dostanete panenku, také budete prskat. Když to bude ta restaurace dělat roky každému zákazníkovi a kontrolní orgány se budou tvářit, že je vše v pořádku, také budete rudý vzteky. Jediný na koho má ta kauza dopad jsou zákazníci a akcionáři. Myslete si klidně že jsem závistivec, ale nechápu, proč by měli akcionáři být v pohodě a zákazníci ostrouhat. Už jenom to vědomí, že někde VW odškodňuje a jinde se tváří přezíravě je stresující.
T94o44m75á74š 26F31l94a22š44k70a
S tou svíčkovou máte pravdu. Kupujete si jí podle jejích vlastností, tedy chuti a řekněme šťavnatosti masa. Auto si taky kupujete podle vzhledu, výkonu a výbavy. Ale 99% zákazníků neřeší při výběru auta emise. Je jim to fuk. Stejně jako vám, jestli ta kráva spásala trávu v Česku nebo Maďarsku.
L97u82k92á60š 78Š27m84a75h28e21l
Dvě poznámky: 1) Dieselgate je primárně o emisích NOx, ne CO2. 2) Tachometr měří víc proto, aby potom někde nějaký radar vás nezastihl s překročenou rychlostí i přesto, že jste podle tachometru jel akorát.
- Počet článků 1309
- Celková karma 34,32
- Průměrná čtenost 3004x