Diskuse

Benátky trochu jinak

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nádhera a zasloužená karma. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

V Benátkách jsem byl poprvé v roce 1992. Tehdy mne uchvátily.

Před cca 10 lety bylo Náměstí Sv. Marka obsazeno čínskými stánkaři a už bylo po atmosféře.

Je tomu tak doposud?

0 0
možnosti
Foto

Nestojíte mi za odpověď.

1 0
možnosti

O16t27a 66K15i92n70c

31. 3. 2017 23:01

R^ Karma. Moc hezký blog doplněný krásnými fotkami autora. Autor si Benátky osobně prošel a popsal to, co viděl na vlastní oči, Na rozdíl od paní, která se říká Monika Pilloni a která čerpá pouze z článků bulvárního tisku. Díky za blog.

2 0
možnosti
Foto

Nádherné fotografie, radost koukatR^:-) Nemám slov

2 0
možnosti
Foto

Tome, díky za fotky. Jako študák jsem byl v Benátkách a procházel jsem se celou noc od Santa Lucia přes židovskou čtvrť až na konec. Byla to jedna z nejkrásnějších nocí v mém životě a Vy jste mi ji připomněl

Takže velká karma.

3 0
možnosti
Foto

Jako študák?

To jste byl, pane Vodvářko s komunisty natolik zadobře, že Vás pustili do Itálie?

1 1
možnosti

J69a88r84a 72R50a40n96k

31. 3. 2017 20:08

:-)R^ hezka prochzka uplne jinak, diky!!

2 0
možnosti