Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RH

Zeman je zmatenej, původní instrukce z Moskvy zněly jasně: Podporovat Trumpa. Teď asi ještě neposlal Kreml notičky... :-)

20 12
možnosti
Foto

Kdo by řekl, na jak hloupá prohlášení se Vy zmůžete? To jsem fakt netušil.

9 9
možnosti
Foto

,,Chudák náš pan prezident";-D

Určitě. To bude tím, že Vás nezná:-P

12 4
možnosti
JK

To je tak, když je člověk zemanofob a už 10 minut na Zemana nenadával, tak v absťáku sepíše blábol podobný tomuto.;-D

11 15
možnosti
VH

Je to blábol? V čem?

Nejlepří srgument je dát někomu nálepku. Jakoukoliv. Na blbce to zabere.

8 3
možnosti
PK

P36a34v43e13l 47K19r78a27l

8. 4. 2017 9:46

Zeman to ale řekl dobře. Událost by se měla prošetřit a pak budeme možná lépe vědět, jak to bylo. Podobný názor na věc mám i já (psal jsem ho o několik hodin dříve než Zeman, takže to nemám od něj ;-)) a nemám důvod někomu lézt někomu do zadku. Ani Trumpovi ani Putinovi.

Intervence nebo střílení raket je něco, co člověk jen tak nemůže vzít zpět. Vždy by se k tomuto kroku měl člověk rozhodnout po důkladném zvážení celé situace.

8 0
možnosti
AD

To jste ale chtěl po panu Flaškovi moc. Napřed zjistit fakta a pak teprve jednat. To je přece nepředstavitelné. A proč? Protože Zeman.

8 0
možnosti
Foto

Nic jiného než jalové řeči na téma, vycucané si z prstu. Skutečnost je vždy jiná, než autor předjímá.

A já si myslel, že pro Zemana připravuje Trump velkou přehlídku kavalerie Bílého domu před Západním křídlem.

5 11
možnosti

Všechno je jinak, taváryšč donosčik....:-)

4 2
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,16
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.