Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Naprostý souhlas a karma. Zatím si jen málo lidí uvědomuje, že onen tah proti těm "kradnúcim" podnikatelům se časem zvrhne i proti zaměstnancům. Radost, že sousedovi chcípla jedna ze dvou koz je typickým českým koloritem, pro který jsme pověstní i mimo naši kotlinu.

12 0
možnosti
TB

Mě teda automatické srážky daní a plateb z platu neuráží.....mluvte příště za sebe ;-)

0 0
možnosti
LV

Asi jste se sebekriticky smířil s tím, že patříte do jedné z těch tří kategorií :-)

0 0
možnosti
MS

Výborný postřehR^.Ona je to taková krása u zaměstnanců.Jednou za rok na mzdovce podepsat jeden daňový formulář a jednou za rok si vyzvednou evidenční list k důchodovému pojištění.Takže souhlas.Já bych to zavedl.

6 0
možnosti
JN

mně by to nevadilo. Ale myslím, že by to zaměstnavatelé psychicky nezvládli.

0 1
možnosti
OP

Nemyslím si, že stát něco zaměstnancům říká. Za komančů byli všichni zaměstnanci a všechny podniky měly zavedenou profesionální agendu zajišťující odvody státu. Tyto agendy se pouze překlopily do současnosti a dále fungují. Podnikatel je v této věci rovnocenný se státními zaměstnavateli a podnikatel s více zaměstnanci, který nesází na scvhwarzsystém, odvádí za své zaměstnance podobně, jako státní zaměstnavatel

1 1
možnosti
PD

co má proboha EET společného s daní z příjmu a odvodem sociálního a zdravotního, když jediným příjmem je mzda jednou za měsíc?

2 2
možnosti
IK

Skvěle shrnuto.

A pořád by na tom byli zaměstnanci ještě lépe proti živnostníkům, protože by jim zůstala placená dovolená a prvních 14 dnů nemocenské jim také platí zaměstnavatel. Ale to se samozřejmě netýká přímo tématu tohoto blogu.

13 0
možnosti
VK

Ale týká.A máte samozřejmě pravdu.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,25
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.