Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

napadá mě jen bezedná jáma, no limits

nejen rezident ale naši politici všeobecně nemají žádné zábrany jejich neomalenost připomíná nekonečnost vesmíruR^

0 0
možnosti
Foto

P31e59t83r 33H96a84h28n

10. 5. 2017 16:54

Zeman se teprve rozcvičuje. Přijdou další a větší svinstva.

1 1
možnosti
Foto

Nema dno. Ovarova sebelaska je bezedna

2 2
možnosti

Prezidentské dno aktuálního prezidenta je v nedohlednu.Rv

6 4
možnosti

Přečetl jsem si Váš subjektivní pohled a dovolím si napsat můj subjektivní pohled. Nemyslím si, že by kdokoli rozeštvával národ, národ se rozeštvává sám tím, že je ochoten přistoupit na hry politiků. A oni je hrát budou, protože to tak dělali vždycky a protože jsou nekontrolovatelní a neodvolatelní a vmezidobí mezi volbami si mohou dělat co chtějí, protože pracovali vždy jen pro sebe a pro své lobbisty. Zeman je hulvát. O tom žádná. Ono není dno jen na hradě, ono je dno v celé politice a nahrávky ukazují, kam až je ochoten zajít hulvát Babiš. Ale přiznejme si, že to, že my jsme ochotni hrát jejich hry "na politiku" jim vlastně dává mandát se takhle chovat, protože jim za to spousta lidí ještě tleská. Tedy chování všech politiků je jenom odrazem stavu společnosti. A nebo si myslíte že ne, když už jsme ochotni zase udávat a donášet? Když už jsme díky Babišovi zase začali hrát hru na třídní boj? Tedy politická scéna je taková, jakou dovolíme, aby byla.

K prezidentským volbám. Se Zemanem v hromadě jeho postojů nesouhlasím (upřímně, to jak se chová je pro mě osobně druhotné, to je jeho problém, jeho vizitka, ne moje, i když je prezidentem, nemám totiž problém s egem). Ale co je pro mě osobně prioritní z vlastností prezidenta je to, zda hledá v sousedech nepřítele a nebo ne a postoj k imigraci. Tedy pokud se najde jiný kandidát, který postoupí do druhého kola, nebude hledat v Rusku nepřítele a bude mít negativní postoj k imigraci, má můj hlas jistý.

4 2
možnosti

Zaujal mě jen ten druhý odstavec. Je takové jednoduché pravidlo, že všechno před "ALE" je lež. Mě to zde sedí. A ve zbytku to není jiné, už dávno není Rusko naším sousedem, sousedí se státy EU, ale to se zase nehodí do kontextu názoru na migraci rozdílné od EU. Je to zamotanej svět co, musíte to našroubovat jinak. To zvládnete, když nemáte problém s egem. ;-D

0 0
možnosti

Neuplinulo ani 24 hodin od Vašeho blogu a prezidentské dno žumpy je zase o něco hlubší...

11 2
možnosti

teď ještě zopakovat vyjmenovaná slova:-)

2 1
možnosti

Naše politika a její aktéři bez výjimky dno nemají...Rv

3 0
možnosti
Foto

Souhlas a karma. Největší tragédii ale vidí v tom , že na 90 ˇ% bude zvolen opět. Inu - hlas lidu , hlas boží.:-/.

Jedině ,kdyby se "něco" stalo. Podobně jako v kterémsi starším českém filmu ze školního prostředí.... tehdy při "jímání" vodíku při chemickém pokusu došlo k výbuchu.... a škola byla vyklizena.;-D

6 6
možnosti

Dno není. Zeman vždy může jít ještě hlouběji do žumpy...

Jak jsem teď o víkendu někde četl - Zeman dostal Nobelovku za fyziku, objevil totiž bezednou žumpu.

12 6
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS