Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J60i84ř39í 71K64o25v14á80ř

11. 7. 2017 12:49

Já s panem Hermánkem souhlasím, šikanovat umí perfektně, horší už to je když mají pomoct. Ale pravda je že nejsou a nebudou všichni stejní. Všude se najde blb jako třeba někde nějaký prezident.

1 0
možnosti
Foto

Tak, já se musím z pěkně se rozjíždějící diskuze omluvit, protože odcházím na několik vodních piv.

To jsou taková, která budou vypita na náplavce u bývalého domu Václava Havla, kterého hnusná totalita tak dusila, že mu ten barák ani nesebrali. Měl tak někdo, tedy největší nepřítel režimu, kliku, že?

0 2
možnosti
Foto

Hurá. Klidně pobuďte dlouho. A nezapomeňte do Václava Havla dloubat i tam. Ostatně stejně nic jiného, kromě adorace Ruska, neumíte.

2 0
možnosti
Foto

Prosím všechny diskutující aby nijak nereagovali na p. Hermánka. On ví vše nejlíp a vždy musí mít poslední slovo. A nakonec to tu bude jako vždy zatapetované jeho jednoslovnými výkřiky. Jediná obrana je ho prostě nechat jako ten pověstný kůl v plotě. Děkuji.

1 1
možnosti
Foto

Samozřejmě, že vím všechno nejlíp. Už mi bylo 60 a nebyl jsem v SSSR.

0 0
možnosti
Foto

No, já nevím, jestli v tom není nějaká ta náklonnost k osobám požívajícím alkohol.

Za tzv. totality to bylo velmi jednoduché. Sedávali jsme, jestli nám už bylo 18 nebo ne na Hostivařské přehradě a pili jedno pivo za druhým. Vždy tedy celkem tři.

A pak už to vedro bylo nesnesitelné a my, rozpálení do růžova jsme vylezli na třímetrový skokánek a bez jakéhokoli osmělení jsme skočili po hlavě do vody.

Počítali jsme s tím, že někdo občas nevyplave, ale vyplavali jsme vždy všichni. Tak nám bylo u vody blaze. Ale do 50. výročí maturity už všichni, bohužel nedoplavali.

0 0
možnosti
Foto

vubec nechapete ze jde o ochranu lidskych zivotu? ze to proste nekteri vodaci prehanej a jezdi totalnenamol a ohrozuji nejen sebe? prosim vas jestli si chcete dat pivo tak vecer v hospode ale proc musite chlastat i na vode? to to do vecera nevydrzite? ?

0 10
možnosti
Foto

Můj, dodnes nepřekonaný rekord na vodě, byl v jedné vesnici, kdy jsem, vysušen z lodě, vypil bez návštěvy WC sedm kousků a pak pokračoval. A to se na mě ještě chystala moje dívka. To mi ale bylo 22.

Na lodi jsme ale nepili vůbec. Lahváč by byl těžký a rum nebezpečný. A je fakt, že opilec se velmi snadno utopí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1312
  • Celková karma 33,65
  • Průměrná čtenost 2997x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.