Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

P29e41t50r 75S35k42á54l97a

11. 7. 2017 13:29

Souhlas s článkem i s výzvou k ignorování pana Hermánka. Nulová tolerance alkoholu mi příjde obdobně nesmyslná, jako naprostá většina příspěvku pana Hermánka.

7 0
možnosti
Foto

Pane Skálo, víte, že jste docela komický? Zde je několik desítek diskutérů, o kterých bych mohl napsat, že jejich příspěvky jsou nesmyslné a oni zase to samé o těch mých.

Ale, neděláme to, protože máme rozum. Ale, když už prostě chcete být výjimkou, tak proč Vám bránit?

1 0
možnosti
JB
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,24
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.