Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

ano, přesně kvůli tomu co je na fotkách, Chorvatsko nikdy více..jednou stačilo ;-)

2 0
možnosti
JS

J83a91n 91S73t85e72h61l14í58k

12. 8. 2017 12:49

Do Chorvatska jezdím cca jednou za pět let, a nemám problém, Každý den na jiný pláži, najdu si přesně ty co mi vyhovují, žádný masovky. Stačí když je tam hospoda na oběd. Podle fotek si dovolenou nevybírám, to je totální kravina. Většinou se zeptám někoho o kom vím, že má podobný vkus.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 32,92
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.