Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Nejsem v elektro doma, ale četl jsem o možnosti indukčního napájení, které by bylo mnohem rychlejší než "zásuvka". Kapacitně - prodáváme dost elektřiny do zahraničí. A opět laický pohled - nový objev u nás - baterie s použitím nanotechnologií s mnohem větší výdrží, tedy dojezdovými možnostmi.

Největší mínus vnímám v rozvodné síti.

0 0
možnosti
PM

P61e92t27r 63M30u85n38z89a35r

28. 8. 2017 14:48

Indukční napájení by mělo v tomto rozsahu naprosto nepředstavitelné ztráty.

O nových akumulátorech čteme už 15 let, že za dva roky tu bude převratný vynález.

7 0
možnosti
Foto

R^ Včetně oné techn.logiky, která mnohým laikům uniká. O výrobě ,,čisté" energie,

získávané nečistým způsobem, ani nemluvě. Jde ve skutečnosti jen o další segment na trhu, zdůvodněný ekologií, pomalu směřující a měnící se až v diktát. Do jisté míry je asi v současnosti ,,nejčistší" užívání LPG.

1 0
možnosti
Foto

P.S.: samozřejmě, že kombinace spal. motoru na LPG v agregát-soustrojí s komb. elektro(MOTORGENERÁTOR), spolu s rekuperací a využitím ,,přebytku (brždění) do aku, by bylo asi nejvhodnější, ovšem náročné především na náklady výroby. V tomto směru je elektromobil jaksi ,,jednodušší";-)

0 0
možnosti
RJ

R42a64d48e61k 81J91a36r60o87š

28. 8. 2017 13:22

Budoucnost mají hybridní automobily a městské minielektromobily...

3 0
možnosti
Foto

S tím se dá souhlasit.

0 0
možnosti
Foto

no nevím Tomáši, před pár lety nikdo nevěděl co to je elektrokolo...jestli ještě předloni se na něm dalo ujet 50 km...dnes to je jednou tolik...adyž dojde...přineš sew kdekoliv na zásuvku, dáš pivko a valíš dál.:-)

5 1
možnosti
VV

Presne tak.

Koho by treba v roce 1990, kdy pevnou linku meli jen ti vyvoleni napadlo, ze budou jednou moci telefonovat za pochodu. C2 kterej jsem mel v aute zmami obdivovali a rikali, tohodle se asi nedockame.

1 0
možnosti
Foto

A než se odpojím, tak ještě jedna poznámka. Ekologická.

"Vrcholem ekologie" jsou solární panely, které by ve slunných dnech opravdu byly schopné dobíjet řadu elektromobilů.

Ovšem, co v noci, že?

0 0
možnosti
IB

I80v29o 49B61o56u21š92e

28. 8. 2017 12:46

V noci jiny zdroj.

0 0
možnosti
Foto

A ještě jedna připomínka k vodíkovým autům. Takové auto natankujete, dáte do garáže a za týden máte nádrž prázdnou.

0 0
možnosti
VV

Mate castecne pravdu.Kdyz takove auto bude udrzovat a opravovat cesky kutil ktery dokaze i blbuvzdornou H4 namontovat obracene, nebudete mi nejen nic v nadrzi, ale ani nadrz, ani auto a ani garaz.

0 0
možnosti
VV

Na prelomu 19. a 29. stoleti psaly noviny podobne clanky. Benzinove pumpy byly na Tom hur nez dnesni dobijeci stanice.

Bertha Benz na ceste z Mannheim do Pforzheim tankovala benzin vyslovene po kapkach v lekarnach.

V Bavorskych velkomestech jsou dnes zu dobijeci stanice pomerne rozsirene na ruznych parkovistich. A mnohe dokonce zadarmo.

A palivove clanky, ci vodik? Pred 25 roky vyhlasovaly nemecke premiove automobilky, ze do peti let zahaji seriovou vyrobu. To ani letiste BER nema takove zpozdeni.

0 0
možnosti
MZ

Zadarmo? Zadarmo se ta elektřina vyrobí a distribuuje? Nepochopil...

1 0
možnosti
PD

P41e66t64r 97D70r68a58p86a83l

28. 8. 2017 11:56

proč se asi elektro autobyznys nejvíc rozvíjí v kalifornii? no jedním z důvodů bude právě to, že každý má možnost nabíjet auto doma v garáži. Za současného stavu technologií je masové nasazení zejména v Evropě opravdu fantasmagorií, nicméně za 20-30 let může být vše jinak.

0 0
možnosti
Foto

Přečetl jsem jen perex a plně souhlasím.

0 0
možnosti
RC

Vychazite ovsem z dnesni reality a co kdyz se vse v blizke budoucnosti vyvine jinak?

Jak kapacita baterii (a jejich vaha), tak nabijeci stanice. A neni ani vylouceno, ze misto nabijeni proste prijedete k pumpe a baterie Vam bude vymenena. Vy zaplatite za jeji aktualni kapacitu a rozdil v opotrebeni tech baterii (ktery pripadne muze byt zaporny, pokud jste mel kvalitnejsi baterii a dostavate opotrebovanejsi).

Jen bude trochu problem se zacpami, zejmena na dalnici v lete - v souvislosti s klimatizaci.

0 0
možnosti
Foto

Ať vymyslíte sebelehčí baterii a seberychlejší dobíjení, tak ten dobíjecí příkon tam vždy budete muset přivést. To je fyzika a tu neobejdete. A ta výměna baterií - o tom jsem také přemýšlel - kdo bude posuzovat míru opotřebení, poškození, hodnotu? Vy nebo obsluha výměníkové stanice? Co v případě sporu?

0 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,24
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.