Děkujeme za pochopení.
M76i18r25o24s88l83a95v 50K62u90l47h25a57v21ý
Nejsem v elektro doma, ale četl jsem o možnosti indukčního napájení, které by bylo mnohem rychlejší než "zásuvka". Kapacitně - prodáváme dost elektřiny do zahraničí. A opět laický pohled - nový objev u nás - baterie s použitím nanotechnologií s mnohem větší výdrží, tedy dojezdovými možnostmi.
Největší mínus vnímám v rozvodné síti.
P61e92t27r 63M30u85n38z89a35r
Indukční napájení by mělo v tomto rozsahu naprosto nepředstavitelné ztráty.
O nových akumulátorech čteme už 15 let, že za dva roky tu bude převratný vynález.
J58i36ř42í 25J85i16r42o33u37d46e17k
Včetně oné techn.logiky, která mnohým laikům uniká. O výrobě ,,čisté" energie,
získávané nečistým způsobem, ani nemluvě. Jde ve skutečnosti jen o další segment na trhu, zdůvodněný ekologií, pomalu směřující a měnící se až v diktát. Do jisté míry je asi v současnosti ,,nejčistší" užívání LPG.
J44i95ř73í 86J55i65r37o69u46d55e88k
P.S.: samozřejmě, že kombinace spal. motoru na LPG v agregát-soustrojí s komb. elektro(MOTORGENERÁTOR), spolu s rekuperací a využitím ,,přebytku (brždění) do aku, by bylo asi nejvhodnější, ovšem náročné především na náklady výroby. V tomto směru je elektromobil jaksi ,,jednodušší"
R42a64d48e61k 81J91a36r60o87š
Budoucnost mají hybridní automobily a městské minielektromobily...
J11a17r22o24m86í15r 70Š97i92š26a
no nevím Tomáši, před pár lety nikdo nevěděl co to je elektrokolo...jestli ještě předloni se na něm dalo ujet 50 km...dnes to je jednou tolik...adyž dojde...přineš sew kdekoliv na zásuvku, dáš pivko a valíš dál.
V91o44k45o25u71n 92V63l14a24d15i71m49i36r
Presne tak.
Koho by treba v roce 1990, kdy pevnou linku meli jen ti vyvoleni napadlo, ze budou jednou moci telefonovat za pochodu. C2 kterej jsem mel v aute zmami obdivovali a rikali, tohodle se asi nedockame.
J65i84ř17í 91H23e58r75m28á40n82e53k
A než se odpojím, tak ještě jedna poznámka. Ekologická.
"Vrcholem ekologie" jsou solární panely, které by ve slunných dnech opravdu byly schopné dobíjet řadu elektromobilů.
Ovšem, co v noci, že?
J43i44ř94í 74H15e43r27m87á19n92e74k
A ještě jedna připomínka k vodíkovým autům. Takové auto natankujete, dáte do garáže a za týden máte nádrž prázdnou.
V13o65k22o73u51n 37V17l94a90d22i32m73i85r
Mate castecne pravdu.Kdyz takove auto bude udrzovat a opravovat cesky kutil ktery dokaze i blbuvzdornou H4 namontovat obracene, nebudete mi nejen nic v nadrzi, ale ani nadrz, ani auto a ani garaz.
V18o89k64o94u31n 41V17l91a30d70i37m53i61r
Na prelomu 19. a 29. stoleti psaly noviny podobne clanky. Benzinove pumpy byly na Tom hur nez dnesni dobijeci stanice.
Bertha Benz na ceste z Mannheim do Pforzheim tankovala benzin vyslovene po kapkach v lekarnach.
V Bavorskych velkomestech jsou dnes zu dobijeci stanice pomerne rozsirene na ruznych parkovistich. A mnohe dokonce zadarmo.
A palivove clanky, ci vodik? Pred 25 roky vyhlasovaly nemecke premiove automobilky, ze do peti let zahaji seriovou vyrobu. To ani letiste BER nema takove zpozdeni.
M60i50c89h14a13l 64Z10á25k73o69u79c39k91ý
Zadarmo? Zadarmo se ta elektřina vyrobí a distribuuje? Nepochopil...
P41e66t64r 97D70r68a58p86a83l
proč se asi elektro autobyznys nejvíc rozvíjí v kalifornii? no jedním z důvodů bude právě to, že každý má možnost nabíjet auto doma v garáži. Za současného stavu technologií je masové nasazení zejména v Evropě opravdu fantasmagorií, nicméně za 20-30 let může být vše jinak.
J50i47ř94í 56H12e10r54m41á38n67e22k
Přečetl jsem jen perex a plně souhlasím.
R85o27s89t86i57s31l58a21v 47C20a34h13a
Vychazite ovsem z dnesni reality a co kdyz se vse v blizke budoucnosti vyvine jinak?
Jak kapacita baterii (a jejich vaha), tak nabijeci stanice. A neni ani vylouceno, ze misto nabijeni proste prijedete k pumpe a baterie Vam bude vymenena. Vy zaplatite za jeji aktualni kapacitu a rozdil v opotrebeni tech baterii (ktery pripadne muze byt zaporny, pokud jste mel kvalitnejsi baterii a dostavate opotrebovanejsi).
Jen bude trochu problem se zacpami, zejmena na dalnici v lete - v souvislosti s klimatizaci.
T66o76m20á12š 93F56l11a63š55k83a
Ať vymyslíte sebelehčí baterii a seberychlejší dobíjení, tak ten dobíjecí příkon tam vždy budete muset přivést. To je fyzika a tu neobejdete. A ta výměna baterií - o tom jsem také přemýšlel - kdo bude posuzovat míru opotřebení, poškození, hodnotu? Vy nebo obsluha výměníkové stanice? Co v případě sporu?
- Počet článků 1311
- Celková karma 34,24
- Průměrná čtenost 3000x